logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Щоденник IX Консумерського фестивалю. Круглий стіл «Консумеризм у сфері туризму і гостинності»: студентські дослідження вразили практиків

Загальна інформація

13 березня 2017 року за сприянням факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу відбувся круглий стіл «Консумеризм у сфері туризму й гостинності», який відкрив низку заходів IX Консумерського фестивалю «Час діяти!».

Учасниками заходу стали представники готельного та туристичного бізнесу, ресторанного господарства, державних органів виконавчої влади, галузевих асоціацій працівників закладів ресторанного господарства, громадських організацій, експертних, наукових установ, засобів мас-медіа та викладачі.

Притульська Наталія Володимирівна, перший проректор КНТЕУ, привітала учасників круглого столу, подякувала за їх активну участь і небайдужість до проблем консумеризму та закликала долучатися до всіх заходів фестивалю.

Ткаченко Тетяна Іванівна, професор, завідуюча кафедри туризму та рекреації КНТЕУ, голова підкомітету «Туризм та послуги сфери туризму» ТК 118, у своїй доповіді проінформувала учасників про чинні нормативні документи – міжнародні стандарти у сфері туризму (ISO), які працюють у розвинутих туристичних країнах (23 опубліковано та 12 у стадії розробки), та яка ситуація із національними стандартами у вітчизняній туристичній сфері, проблеми та шляхи їх подолання у розробці та впровадженні стандартів. Доповідь викликала жваву дискусію серед учасників – практиків туристичної галузі та ресторанного бізнесу.

Декан факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу, директор ГС «Український  кулінарний союз» Ведмідь Надія Іванівна присвятила свою доповідь виробничій підготовці студентів, підкресливши, що якість підготовки випускників залежить від ефективної співпраці з представниками професійного середовища та бізнес-партнерами, що організовують практику на підприємствах туристичної галузі.

Карпенко Петро Олександрович, професор кафедри технології і організації ресторанного господарства КНТЕУ, розповів про санітарно-гігієнічні вимоги до якості та безпечності продовольчої сировини і харчових продуктів у санаторно-курортних закладах.

Юлія Пітенко, лідер київського конвівіума міжнародної організації SlowFoodKyiv, розповіла про цінності та основи руху SlowFood, що базується на здоровому харчуванні людини та вихованні свідомого споживача, що в глобальному масштабі має високу місію – виживання людства та збереження регіональних продуктів і рослин.

Найбільше, що викликало цікавість учасників круглого столу, це були презентації студентів ФРГТБ, присвячені моніторингу різних сфер туристичної діяльності. Так, студенти спеціальності «Туризм» проаналізували ринок туристичних послуг у презентації «Цікава екскурсія – міф чи реальність?». Моніторинг рівня якості послуг мережі ресторанів «Козирна карта» - тема презентації студентів спеціальності «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу», що викликала неабиякий інтерес партнера заходу, генерального директора мережі ресторанів «Козирна карта» Косаря О.В.

Багато нового про критерії вибору українського споживача присутні дізналися з презентацій «А як ти обираєш, чим летіти?» (моніторинг авіакомпаній), «Вітчизняні санаторії: очікування та реальність» (моніторинг українських санаторіїв) та «Труднощі вибору готелів для відпочинку» (дослідження на основі опитування туристів, що відпочивають у готелях).

Студенти ФРГТБ провели масштабне дослідження та надали свої пропозиції щодо покращення ефективності роботи закладів туризму та ресторанно-готельного бізнесу, довівши тим самим, що в КНТЕУ навчаються справжні майбутні фахівці туристичної галузі, небайдужі до розвитку сфери вітчизняного туризму та гостинності, що розуміють її важливість, та при цьому не забувають про самого споживача, орієнтуючись на його інтереси.

13.03.2017
redactor
2815
остання редакція 03.08.2017
redactor