logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Новітні технології створення авторського бренду

Загальна інформація

20 березня 2017 року в Київському національному торговельно-економічному університеті за сприянням кафедри маркетингу та реклами в рамках дисципліни “Бренд-менеджмент” к.е.н., доцентом Файвішенко Д.С. було організовано workshop на тему “Новітні технології створення авторського бренду” від Олександра Клименка, арт-директора, стиліста міжнародного класу, власника перших авторських салонів краси в Києві.

Спікер, що має 15 років досвіду праці в індустрії краси, презентував новітні технології створення власного авторського бренду з яскравим характером та орієнтацією на довготривалі відносини з аудиторією, інтегровані рекламні рішеня, дизайн та професіоналізм, що стимулює динамічну комунікацію між брендом та споживачем, неймовірні ідеї, втілені в стилістичному рішенні автора.

20.03.2017
redactor
3333
остання редакція 04.07.2017
redactor