Експерти ESOMAR поділилися зі студентами КНТЕУ ефективними методами роботи в маркетингу
Загальна інформація
23 березня 2017 року в КНТЕУ відбулася унікальна презентація для студентів-бакалаврів і магістрів із маркетингу, реклами, бренд-менеджменту.
Із презентації Тома Де Рюка, керуючого партнера InSites Consulting, що входить до ТОП-5 найінноваційніших маркетингових агентств світу, має більше 25 міжнародних нагород та є членом ESOMAR, учасники отримали нові корисні знання щодо ефективних прийомів сучасного маркетингу, що успішно використовуються в міжнародній практиці!
Наталія Бухалова, генеральний директор UMG, що входить у ТОП-3 маркетингових агентств України і є національним представником ESOMAR в Україні, розповіла студентам про організацію ESOMAR, її дослідження та методи роботи.
ESOMAR (European Society of Marketing Research Professionals) — Європейська асоціація дослідників громадської думки і маркетингу — одна з найвідоміших і шанованих дослідних асоціацій у світі. На сьогодні ESOMAR налічує більш ніж 5000 членів з понад 120 країн світу. ESOMAR об'єднує компанії та організації, які проводять маркетингові дослідження та дослідження в галузі суспільної думки.