logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Експерти ESOMAR поділилися зі студентами КНТЕУ ефективними методами роботи в маркетингу

Загальна інформація

23 березня 2017 року в КНТЕУ відбулася унікальна презентація для студентів-бакалаврів і магістрів із маркетингу, реклами, бренд-менеджменту.

Із презентації Тома Де Рюка, керуючого партнера InSites Consulting, що входить до ТОП-5 найінноваційніших маркетингових агентств світу, має більше 25 міжнародних нагород та є членом ESOMAR, учасники отримали нові корисні знання щодо ефективних прийомів сучасного маркетингу, що успішно використовуються в міжнародній практиці!

Наталія Бухалова, генеральний директор UMG, що входить у ТОП-3 маркетингових агентств України і є національним представником ESOMAR в Україні, розповіла студентам про організацію ESOMAR, її дослідження та методи роботи.

ESOMAR (European Society of Marketing Research Professionals) — Європейська асоціація дослідників громадської думки і маркетингу — одна з найвідоміших і шанованих дослідних асоціацій у світі. На сьогодні ESOMAR налічує більш ніж 5000 членів з понад 120 країн світу. ESOMAR об'єднує компанії та організації, які проводять маркетингові дослідження та дослідження в галузі суспільної думки.

23.03.2017
redactor
1755
остання редакція 04.07.2017
redactor