logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Компанія «Фокстрот. Техніка для дому»

Загальна інформація

4-6 вересня першокурсники ФТТП відвідали магазини компанії «Фокстрот. Техніка для дому» на вулиці Горького, 50 та проспекті Оболонському, 21Б.

На прикладі найбільшої мережі супермаркетів побутової техніки та електроніки в Україні студенти ознайомилися з принципами внутрішньої навігації у магазині, форматами планування торгових залів, особливостями викладки товарів, побачили найкращі зразки торгового обладнання від провідних світових вендорів, а також відкрили для себе такі трейд-маркетингові інструменти як: фокусний мерчандайзинг промо-товарів, дегустації, майстер-класи, sales-акції, дисплейні брендовані зони.

На екскурсіях студентам розповіли про кар'єрні можливості компанії, показали реальні умови роботи та перспективи розвитку.

Першокурсники отримали орієнтацію на можливу майбутню діяльність від продавців-консультантів, почули про зрозумілу й прозору систему кар'єрного росту, яка дозволяє отримувати нові знання та будувати кар'єру в компанії.

- Враження у першокурсників від екскурсій найяскравіші! Дізналася про інновації не тільки на ринку техніки, але й на ринку праці, - резюмувала студентка Юлія Троханенко. Дуже лояльно з боку «Фокстроту», що перед пошуком нового співробітника на ринку праці компанія проводить внутрішній конкурс з відкритої вакансії і всі бажаючі можуть взяти участь. А ще в мережі існують проекти, які допомагають новачкам адаптуватися в компанії, розвиватися й зростати до керівників. Студенти зрозуміли, що в такій торговельній мережі як «Фокстрот» можна пропрацювати все життя і не скучити.

 

Відгуки першокурсників

 

Троханенко Юлія

«Сьогодні ми, нашою дружньою, натхненною командою майбутніх товарознавців, вирушили на екскурсію у "Фокстрот", щоб з'ясувати принцип роботи, місце на ринку, якість та безпечність продукції.

Одразу я звернула увагу на привітність персоналу, чистоту, тишу. Мене зацікавила розповідь заступника директора магазину про кар’єрні сходинки товарознавця. Також вона наголосила, що при працевлаштуванні адміністрація мережі не вимагає стаж роботи, на роботу беруть молодих спеціалістів, проводять навчання та тренінги за кошти магазину.

Розвеселила рольова гра, яка стала для нас повчальною: нам надали роль покупців, які мають обрати ноутбук. Почали з того, як потрібно спілкуватися з покупцем, як почати діалог, як з'ясувати потреби покупця, викликати інтерес. Всі ми стояли, відкривши рота від того, як цікаво і професійно продавець розповідав про ноутбук, як він рекомендував, показував. Мені самій аж захотілось придбати, бо я була впевнена, що це найкращий товар: сертифікований, якісний, до того ж його можна брати в кредит без передплати.

Екскурсія пройшла захоплююче, на одному подиху. Я дуже задоволена, емоції від неї будуть надихати мене на навчання та оволодіння моєю такою необхідною для торговельної галузі спеціальністю.» …

 

Яворський Назар

«Побувавши в одному з магазинів мережі побутової техніки «Фокстрот. Техніка для дому», я дізнався про структуру та функціонування компанії в цілому.

Територія магазину досить значна за розміром і поділена на п’ять відділів, з якими нас ознайомили. Надзвичайно вражає розстановка товару. Все зроблено так, щоб споживачеві було зручно та легко знайти необхідний йому товар. Також на допомогу покупцеві завжди поспішає продавець-консультант, який зможе порадити кращий товар. Справді кваліфікованість персоналу вражає: грамотна мова, знання своєї товарної групи, вихованість, охайність, привітна посмішка. Продавці пропонують різноманітні послуги: починаючи від встановлення операційної системи закінчуючи встановленням великого асортименту програм на вибір покупця.

Не може не вражати кар’єрний ріст працівників. Абсолютно кожна людина, яка працює у «Фокстрот» може стати директором. Магазини мережі «Фокстрот» надають робочі місця молодим спеціалістам та студентам, які навчаються на заочній формі.

Загалом поїздка до магазину побутових товарів та електронної техніки «Фокстрот» мені дуже сподобалась. Я одержав ту інформацію, на яку розраховував. Мережа цих маркетів довела, що вона гідна займати провідне місце в торгівлі країни.» …

  

Чайка Павло

«Закінчилася екскурсія до магазину «Фокстрот» і я хочу поділитися своїми враженнями, найбільшим з яких є те, що 90% всіх директорів магазинів починали з посади касира або продавця.

Кожен продавець, який працює в магазині «Фокстрот», дуже сильно «підростає» вже з самих перших днів через щоденні тренінги від постачальників товарів, які турбуються, щоб продавці завжди були в курсі всіх новинок, а також і від штатного персоналу, який проводить тренінги з метою найефективнішого продажу товару. Адже знаючи, що за товар, але не вміючи його продати, його не реалізуєш, так і навпаки. Тому менеджери з персоналу слідкують за тим, щоб в магазині завжди працювали кваліфіковані та компетентні в усіх новинках продавці.

Я для себе виніс таку важливу річ: для того щоб працювати продавцем у такому великому магазині, треба мати душу продавця - натхнення та прагнення продавати товар. Це має бути стилем життя.

На кінець нам провели рольову гру, де один зі студентів виступав покупцем, а працівник магазину виступав продавцем. Під час цієї рольової гри я виніс головні правила продавця:

1) перше, що треба зробити, це завести діалог;
2) ні в якому разі не можна казати «Вам допомогти?»;
3) потрібно знайти те, що покупець прагне придбати;
4) завжди мати гарний настрій.

Завдяки цій екскурсії я виявив справжню атмосферу магазину та деякі маркетингові ходи. Величезне дякую мережі магазинів техніки для дому «Фокстрот» та адміністрації Київського національного торговельно-економічного університету за цю поїздку.» …

  

Еліна Горіна

«За 19 років свого існування торгова мережа «Фокстрот» нараховує 225 магазинів різних розмірів по всій території України, 24 з яких знаходяться в Києві.

Менеджер Марина ознайомила нас зі структурою магазину, розповіла про формування цін та про перспективи кар’єрного зростання. Продавці-консультанти поділилися з нами правилами толерантного спілкування з покупцями. Середня націнка в Фокстроті на товар складає 19%. Але найбільше всього мене зацікавила інформація про те, що найдорожчі товари, які найбільш вигідно продати магазину, знаходяться на верхніх полицях, так як саме на них одразу впадає погляд покупця.

Компанія постійно проводить різноманітні акції, які приваблюють ще більше покупців. Я вважаю, що торговельна мережа «Фокстрот» є лідером ринку України по продажу електроніки та побутової техніки.» …

 

Науменко Євгеній

«Торговельна мережа “Фокстрот” – найбільша мережа з продажу електротоварів для дому в Україні. Історія компанії починається з 1994 року. Асортимент товару та привабливі знижки чекають кожного покупця, який завітав до магазину.

У магазині завжди є привабливі пропозиції і вигідний кредит. Всі консультанти привітні, зайшовши до магазину будьте впевнені, що вам допоможуть та приділять достатньо уваги. Також є доставка по всій Україні - це дуже зручно, якщо купляєш холодильник чи іншу велику техніку.

У мене склалося враження, що керівництво магазину думає спершу про покупців, а вже потім про свої інтереси.» …

  

Пономаренко Інна

«Нарешті довгоочікувана екскурсія у компанію «Фокстрот». Нам розповіли, що перший магазин торгової мережі був відкритий у 1994 році, а за станом на вересень 2013 року в Україні налічується 230 супермаркетів «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 113 обласних і районних центрах України, при цьому їх загальна торгова площа складає більше 300 000 кв.м.

Ми дізнались про те, що прибуток можна спланувати, тобто якщо у магазин прийшло 2000 покупців, то магазин має обслугувати 12%, тобто 12% повинні вийти з покупкою.

Видно було, що працівники підготувались до нашого візиту: розповідали натхненно, з посмішкою відповідали на всі наші запитання, ми навіть встигли пограти у гру «Продавець – Споживач». Було зрозуміло, що всі працівники компанії живуть своєю роботою. Дякую за таку цікаву екскурсію, мені дуже сподобалось. » …

 

07.09.2013
shestack
6209
остання редакція 07.09.2013
23