logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Компанія «Епіцентр»

Загальна інформація

 Відгуки першокурсників

  

Науменко Євгеній

«Потрібна доба, щоб обійти весь гіпермаркет «Епіцентр». Мене вразив асортимент товарів: починаючи від дитячого харчування і закінчуючи цеглою та бетоном. Cподобалось, що “Епіцентр” надає перевагу українському виробнику, це дає можливість нашим підприємствам активно розвиватися.

Адміністрація гіпермаркету запевнила, що молодим спеціалістам, які нещодавно закінчили ВНЗ, влаштуватися на роботу легше, бо вони краще розуміють що від них вимагають. Нас запросили проходити практику та після закінчення КНТЕУ влашовуватись на роботу.» …

 

Прокопенюк Антоніна

«Мене вразили розміри гіпермаркету «Епіцентр», який знаходиться на ст.м. Позняки (пр. Григоренка,40) і є найбільшим за площею одноповерховим гіпермаркетом у світі.

Цей гіпермаркет окрім продажу товарів пропонує багато інших послуг. Сподобався дизайнерський відділ, менеджери якого у програмі 3D Max візуалізують навіть найсміливіші проекти. Для тих, хто полюбляє робити ремонт своїми руками, проводяться майстер-класи на різну будівничу тематику.

Приємна атмосфера, досить таки доступні ціни, вигідна система знижок, зручне розташування. Виникає враження, що організатори підтримують Стіва Джобса, адже саме він пропагандував інтуїтивність у структуризації та розміщенні товарів.

Для студентів «Епіцентр» пропонує гнучкий графік роботи (сезонна, позмінна роботи), що оплачується від 3000 грн., в залежності від посади.

Мені подобається ідеологія цього бізнесу, завдяки екскурсіям я отримала мотивацію вивчати новітні торговельні системи докладніше.» …

  

Чайка Павло

«Зайшовши до магазину, я одразу відчув всю велич приставки гіпер. Магазин дійсно вражає своїми розмірами! Не дивлячись на те, що екскурсія від комерційного директора «Епіцентр» тривала приблизно 2 години, ми так і не обійшли заявлені 43.000 м. кв. які знаходяться на двох поверхах. Надзвичайно вразила структура магазину, а саме - організація. Якщо тобі потрібен або ламінат, або метал, або гіпсокартон, або будь який інший будівельний матеріал, то його дуже легко знайти, завдяки величезним табличкам з найменуванням відділів, а також завдяки величезній кількості кваліфікованого персоналу, який завжди радий тобі допомогти, адже він проходить спеціальні тренінги на ввічливість та здає атестацію на можливість працювати в магазині. 

Мене дуже вразила поїздка. Тепер я зрозумів, що робота співробітника в магазині такого рівня потребує надзвичайної наполегливості та величезного натхнення. Для мене це зразок в якості сервісу та атмосфери магазину в цілому. Величезне дякую за такий неформальний досвід!» …

  

Кожура Ірина

«Нашу групу зустрів комерційний директор Миколай Вікторович, який в подальшому показав нам всі відділи магазину та розповів про кожний окремо. Одразу кинулась в око обізнаність директора в своїй справі та компетентність персоналу. Мені дуже сподобалась його розповідь про структуру відділів магазину та їх секторів.

Вражаючими також є розміри гіпермаркету, а саме 43 тис. м2, які розмістилися на двох поверхах. Перший має звичний асортимент товарів для даної мережі, а ось на другому знаходиться досить нова галузь, що включає в себе товар починаючи з фарфору і закінчуючи товарами для краси та здоров'я. Тож покупці мають змогу придбати абсолютно все для ремонту, декору та облаштування оселі, дачі, тощо.

На мою думку, мережа гіпермаркетів «Епіцентр» перспективна та дуже вдало організована. Компанія постійно вдосконалюється, покращує сервіс, розширює асортимент товарів та спектр послуг, щоб максимально задовольнити потреби споживачів і на практиці втілювати головне гасло компанії: «Покупець завжди правий!». Саме тому дана екскурсія стала для мене величезним досвідом та певним еталоном до якого варто прагнути. Величезне спасибі Київському національному торговельно-економічному університету та гіпермаркету «Епіцентр» за цікаву екскурсію!

  

Мельник Софія

«Сьогодні визначний день, адже екскурсія по гіпермаркету «Епіцентр» мене надзвичайно вразила. Практика показує, що товарознавство – це саме те, що мене цікавить. Я не помилилась у виборі своєї майбутньої професії. Перспектива кар’єрного росту є і це довів комерційний директор гіпермаркету Чернець М. В., розповідаючи історію свого професійного злету. Ця людина – справжній керівник, який знає, чого хоче і як правильно підбирати персонал. Сьогодні я зрозуміла, що не кожен хороший продавець може бути хорошим керівником. Необхідно виховувати в собі управлінські якості: впевненість, стійкість, строгість, врівноваженість, точність, відповідальність і т.д. Це має величезне значення, тож я працюватиму над собою.

Неодноразово доводилось бувати в магазинах цієї торговельної мережі, але я ніколи не вникала в її структуру. Як виявилось, все досить просто. Знання 10-ти відділів дозволяють швидко орієнтуватись у місцезнаходженні необхідних товарів та послуг. Комерційний директор якісно виконав свою роботу, він не розхвалював свій товар, а говорив реальні речі, які справді не викликають ніяких сумнівів. Я ознайомилась з наявною продукцією, з особливостями товарообігу, із заробітною платою працівників та специфікою кар’єрного росту. Як сказав Чернець М. В.: «Основна проблема магазину – правильний підбір працівників», - тому сподіваюсь, що після закінчення університету я здобуду всі необхідні знання та вміння і стану перспективним працівником, на яких так чекає компанія. Дякую курівництву за організацію екскурсії. Було справді захоплююче.» …

  

Еліна Горіна

«Кожен день навчання в університеті проходить дуже цікаво та пізнавально. Три дні поспіль ми відвідували великі торговельні центри, на цей раз ми були в Епіцентрі. Ця екскурсія вразила нас навіть сильніше попередніх, так як цей торговельний центр набагато більший за площею, кількістю працівників та має величезний асортимент різноманітної продукції від будівельних матеріалів до дитячого харчування. Комерційний директор Леся Осипівна продемонструвала нам продукцію кожного з десяти відділів. Новиною для мене стало, що тм "Expert" і "Compass" - власні бренди компанії "Епіцентр".

Подібні екскурсії дуже корисні для нас, майбутніх товарознавців. Такий вид діяльності допомагає нам зрозуміти внутрішній світ торгівлі, побачивши це власними очима. Дякуємо нашому навчальному закладу та адміністрації торговельного центру за таку можливість.» …

 

Каверзна Катерина

«Дуже хочу поділитися враженнями, що переповнюють мене після екскурсії до одного з найбільших одноповерхових гіпермаркетів під назвою «Епіцентр», що знаходиться у Києві (станція метро Позняки).

Екскурсія ознайомила нас із системою організації магазину, її складськими приміщеннями та плануванням усього процесу.

Мені сподобалося, що в гіпермаркеті існує система соціального пакету, який включає страхування та безкоштовне харчування кожного працівника. Є можливість заробітку для студентів, як на постійній основі, так і на правах «сезонного» працівника (протягом літніх канікул). Компанія турбується не тільки про рентабельність своїх підприємств, але й, у першу чергу, про своїх клієнтів та працівників. Я дуже приємно вражена тим, що побачила, відвідавши цю екскурсію.

Велике дякую нашому Київському національному торговельно-економічному університету за надану можливість наблизитися до сфери торгівлі з середини!» …

  

Діхтяренко Дар`я

… «Дуже вразила екскурсія до гіпермаркету «Епіцентр». Цікаво було дізнатися про внутрішню структуру магазину, кожний відділ має свій номер, який є єдиним для всієї мережі. Ще я дізналася, що «Епіцентр» був першим національним спонсором футболу на ЄВРО-2012.

Я дуже задоволена поїздкою, оскільки дізналася багато секретів їхньої успішності. Сподобалися працівники, які з великою толерантністю та ввічливістю віднеслись до нас під час екскурсії та запросили проходити практику і працювати після закінчення КНТЕУ.

Величезне дякую Київському національному торговельно-економічному університету! Сподіваюсь на подальші подібні поїздки!» …

  

Іванов Владислав

«Не можу не поділитися своїми враженнями після незабутньої подорожі до найбільшого у світі одноповерхового будівельного гіпермаркету «Епіцентр».

Керував нашою зустріччю комерційний директор магазину - Микола Вікторович. Мені одразу сподобалося те, що він підготувався до нашої зустрічі: провів по всьому магазину, цікаво розповідав про історію та структуру мережі гіпермаркетів. Зі слів Миколи Вікторовича, прийшовши працювати в «Епіцентр» стажером, за 5-8 років можна стати комерційним директором.

Дуже сподобалось те, що працівники раз у три місяці проходять атестацію, щоб підвисити свій рівень кваліфікації та отримати вищу посаду. Працювати можна у різні зміни, наявна сезонна робота.

Я щиро дякую адміністрації КНТЕУ та керівництву мережі гіпермаркетів «Епіцентр» за відвідування такого гіганта у сфері продажу товарів.» …

  

Юлія Троханенко

«Мені дуже приємно, що наше навчання в КНТЕУ розпочалося з екскурсій до великих торговельних мереж, керівництво яких продемонструвало готовність долучатися до нашого навчання, допомагати закріплювати на практиці всі наші теоретичні знання і, найголовніше, нас, майбутніх випускників факультету товарознавства і торговельного підприємництва КНТЕУ, запрошують на роботу.

В "Епіцентрі", будівельно-господарський гіпермаркет, який налічує величезний асортимент товарів, вже на вході перехопило подих. Розміри магазину дійсно вражають! Гіпермаркет складається аж із 100-а відділів, які розміщують різноманітні товари. Також магазин має дві власні торговельні марки – "Експерт" та "Епіцентр".

Ціни доступні, тому кожен може придбати собі товари, які будуть по кишені. Існують аукціони, акції розпродажу, до речі, дуже вигідні.

Мені дуже сподобалась ця екскурсія, враження переповнюють. І я вже вкотре подякувала долі, що привела мене в КНТЕУ навчатися на товарознавця.» …

 

Пономаренко Інна

«Ми відвідали один з магазинів мережі будівельних гіпермаркетів «Епіцентр». Гіпермаркет вразив своїм надзвичайно величезним асортиментом товарів. Кожен покупець має  можливість знайти все необхідне для будівництва, ремонту та облаштування оселі в одному місці, під одним дахом та за доступними цінами.

Здавалося б, як можна в такому величезному магазині знайти те, що вам потрібно. Все дуже просто. «Епіцентр» поділений на 10 підрозділів: «Сад та город», «Побутова техніка», «Інструменти», «Електротехніка», «Вироби з металу», «Декор», «Покриття для підлоги», «Сантехніка», «Вироби з дерева», «Будівельні матеріали». Таке розміщення дозволяє без зайвих витрат часу знайти потрібний вам товар. Найголовніше завдання гіпермаркету створити найсприятливіші умови для будівництва, ремонту та облаштування оселі кожного мешканця України, забезпечити покупця широким асортиментом якісних і доступних товарів; заощадити час клієнта за допомогою зручної технології обслуговування та надання повного спектра товарів і послуг під одним дахом. Тому якщо ви зібралися зробити ремонт в своїй оселі, то вам обов`язково потрібно завітати до «Епіцентру», де ви знайдете все, що вам до смаку.

А мені в майбутньому хотілося б працювати у такій грамотно побудованій та комфортній торговельній мережі.» …

 

07.09.2013
shestack
10346
остання редакція 07.09.2013
23