logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Виїзне заняття в рамках вивчення дисципліни "Менеджмент"

Загальна інформація

11 квітня 2017 року відбулось виїзне заняття зі студентами 2 курсу факультету ФФБС у рамках вивчення дисципліни «Менеджмент» у гіпермаркеті «Ашан-Райдужний». 

Студентам було представлено підходи в організації діяльності гіпермаркету та основні принципи роботи. У зустрічі брали участь керівник сектору людських ресурсів Запевалов Олексій та асистент дирекції Злата Костюк.

Ашан впроваджує нову для України концепцію - “гіпермаркет-дискаунтер". Це найнижчі ціни на весь асортимент магазину. Наша мета - покращувати купівельну спроможність своїх клієнтів. У підсумку, під одним дахом Ашан Ви знайдете величезний вибір різних груп товарів. Асортимент Ашан задовольнить потреби будь-якого клієнта.

Основні принципи роботи:

Довіра – дотримання зобов'язань, прозорість дій та чесність по відношенню до клієнтів, співробітників та компанії.

Партнерство – активна участь у житті компанії, відповідальність, підвищення рівня знань, вмінь та інформованості, розподіл результатів спільної праці.

Розвиток – постійне удосконалення комерційної діяльності.

Саме наші цінності об’єднують відважних комерсантів, професіоналів своєї справи, спеціалістів різноманітних сфер діяльності, які можуть розвиватись завдяки індивідуальній ініціативі, вмінню приймати рішення та автономності. 

Завдяки уважному персоналу, готовому відповісти на всі запитання, кожен клієнт відчує себе найважливішим і найбажанішим.

Студенти під час заняття мали змогу ознайомитись з діяльністю сектору «Пекарня» та «М'ясо», отримати відповіді на питання, що їх цікавили.

11.04.2017
42265
2159
остання редакція 04.07.2017
redactor