logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Основи ділової журналістики від головного редактора Retailers.ua

Загальна інформація

У рамках проекту «B2S by Arricano» 25 квітня 2017 року відбулася відкрита лекція видавця, головного редактора Retailers.ua Юлії Белінської на тему «Робота в журналістиці та PR: як писати так, щоб це читали і за це платили».    

Видавець розповіла про основи ділової журналістики, її специфіку та особливості. Вона детально зупинилася на сучасних форматах подання інформації, якими має досконало володіти досвідчений журналіст: інфографіка, фоторепортаж, відео.

Юлія Белінська пояснила основні правила стилістики, дала практичні поради щодо написання текстів, розглянувши на конкретних прикладах стилістичні помилки, штампи та занадто складні для сприйняття речення.

Лекція була змістовною та насиченою, студенти ставили багато питань і отримали вичерпні відповіді.

25.04.2017
redactor
2096
остання редакція 04.07.2017
redactor