Маркетингові дослідження від компанії Nielsen: покупець завжди правий
Загальна інформація
26 квітня 2017 року відбулася відкрита зустріч з директором по стратегічному розвитку компанії Nielsen Віталієм Бриком на тему "Маркетингові дослідження Nielsen. Покупець в центрі уваги".
Компанія Nielsen — провідна міжнародна компанія, що проводить маркетингові дослідження, спрямовані на виявлення смаків і уподобань споживачів різних товарів, продуктів і послуг. У 2016 році Американська асоціація маркетингу присудила Nielsen перше місце в списку топ-50 маркетингових компаній в США. В Україні компанія працює з 1995 року.
Із презентації студенти дізналися про головні глобальні макротренди маркетингових досліджень; успішні приклади СТМ («Wonky veg box», безалкогольні вина «Tesco», сучасні упаковки готових страв); 4+ р маркетинг; обсяги, ефективні продажі, ключові виробники та товари у країнах Європи і Азії.
Спікер детально розповів про головні прийоми ефективного просування товару: правильне розташування товару (планограмування), ситуативний маркетинг, нові цікаві формати торговельних мереж тощо.
Присутні дізналися про необхідність маркетингових досліджень та їх ключові завдання для успішного продажу товару.