logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Маркетингові дослідження від компанії Nielsen: покупець завжди правий

Загальна інформація

26 квітня 2017 року відбулася відкрита зустріч з директором по стратегічному розвитку компанії Nielsen Віталієм Бриком на тему "Маркетингові дослідження Nielsen. Покупець в центрі уваги".

Компанія Nielsen — провідна міжнародна компанія, що проводить маркетингові дослідження, спрямовані на виявлення смаків і уподобань споживачів різних товарів, продуктів і послуг. У 2016 році Американська асоціація маркетингу присудила Nielsen перше місце в списку топ-50 маркетингових компаній в США. В Україні компанія працює з 1995 року.

Із презентації студенти дізналися про головні глобальні макротренди маркетингових досліджень; успішні приклади СТМ («Wonky veg box», безалкогольні вина «Tesco», сучасні упаковки готових страв); 4+ р маркетинг; обсяги, ефективні продажі, ключові виробники та товари у країнах Європи і Азії.

Спікер детально розповів про головні прийоми ефективного просування товару: правильне розташування товару (планограмування), ситуативний маркетинг, нові цікаві формати торговельних мереж тощо.

Присутні дізналися про необхідність маркетингових досліджень та їх ключові завдання для успішного продажу товару.

26.04.2017
redactor
3740
остання редакція 04.07.2017
redactor