Творче рекламне об’єднання студентів - 2 роки в серці Університету
Загальна інформація
28 квітня 2017 року в стінах Київського національного торговельно-економічного університету про свою діяльність відзвітував професійній студентський клуб кафедри маркетингу та реклами ТРОС – Творче рекламне об’єднання студентів.
За 2 роки існування ТРОС долучився до створення та організації багатьох проектів, а також здійснив маркетингову підтримку таких заходів університету: Кулінарний фестиваль BestCookFest, Консумерський фестиваль, 70-річчя університету, Фестиваль соціальної реклами, Всеукраїнський фестиваль торгівельної реклами та багато інших.
На честь такої події голова об'єднання Менайлова Анастасія Віталіївна виступила зі звітом про роботу професійного клубу протягом 2015-2017 років та розповіла, що насправді робить ТРОС винятковим.
На заході були присутні всі учасники об’єднання, а також почесні гості: перший проректор з науково-педагогічної роботи Притульська Наталія Володимирівна; декан факультету торгівлі та маркетингу Осика Віктор Анатолійович; заступники декану факультету торгівлі та маркетингу Голік Оксана Василівна та Романенко Олена Валеріївна; завідувач кафедри маркетингу та реклами Ромат Євгеній Вікторович; завідувач кафедри товарознавства та митної справи Мережко Ніна Василівна; доцент кафедри маркетингу та реклами, а також керівник ТРОС - Сова Владислава Вікторівна, які виступили зі словами підтримки починань та творчих поривів членів об’єднання.
Зустріч відбулася у дружній, творчій та святковій атмосфері, а особливе місце на заході було відведено церемонії посвяти нового керівництва ТРОС. Хочемо урочисто представити та щиро привітати нову команду:
Мисник Галина – голова ТРОС;
Явтушенко Анастасія – голова творчого напрямку Creative Team;
Хмиз Мар’яна – голова сектору організації заходів Event People;
Старікова Наталія – голова сектору медіа відділу Media Group;
Сілецька Юлія – новий адміністратор соціальних мереж.
Бажаємо новій команді нових звершень, натхнення та креативності!