logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Для студентів КНТЕУ провели практичне заняття на підприємстві «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»

Загальна інформація

28 квітня 2017 року в рамках реалізації проекту «Майстерня професійного зростання» к.е.н., доцентом кафедри менеджменту Силкіною Ю.О. було проведено виїзне заняття до Торгівельного центру № 10 компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» для студентів 2 курсу, 8 групи ФМТП спеціальності «Міжнародна економіка» КНТЕУ.

Оглядову екскурсію для студентів провів директор ТЦ – Сергій Бурсаков. Екскурсію розпочав з того, що компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO GROUP – однієї з найбільших міжнародних торгових компаній світу. Магазини компанії представлені в 31 країні світу, де працює більше 250 000 співробітників. Зазначив, що МЕТРО проводить прозору політику у сфері оптово-роздрібної торгівлі, дотримується стратегії корпоративної соціальної відповідальності, постійно робить кроки для того, щоб підтверджувати статус соціально відповідальної компанії. Головний принцип діяльності компанії – «Клієнт понад усе».

Директор ТЦ побудував свою розповідь у контексті вивчення студентами дисципліни «Менеджмент», наголосивши про її значимість у підготовці фахівців даної спеціалізації та менеджерів у цілому. Зосередив увагу на принципах ведення бізнесу ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна», ставленні керівництва до процесу управління, а також особливостях організаційної структури ТЦ МЕТРО, де знаходиться центральний офіс компанії.  

Особливу зацікавленість у студентів викликала розповідь директора ТЦ про побудову кар’єри в компанії, ставлення керівництва до своїх співробітників, зокрема систему мотивації та розвитку персоналу. Не менш цікавою є система атестації персоналу компанії МЕТРО. Компанія МЕТРО зацікавлена в розвитку і підвищенні ефективності свого бізнесу, тому використовує KPI (Key performance indicators) – ключові показники ефективності при оцінюванні персоналу. Оцінка персоналу проводиться 1 раз на рік. Оцінюється безпосередньо робота працівника (його hard і soft skills), а також потенціал його розвитку – «METRO management planning». Таким чином МЕТРО визначає потенціал кожного співробітника, виявляє найбільш талановитих, надає можливості для подальшого їх розвитку та просування по кар’єрній драбині.

Наприкінці зустрічі директор ТЦ запросив студентів на роботу в компанію МЕТРО та наголосив про існуючу програму стажування для студентів і випускників, метою якої є пошук амбіційних випускників із фінансово-економічною підготовкою та аналітичними навичками, а також знанням англійської мови, щоб «виростити» з них майбутніх топ-менеджерів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

Найцікавіше Сергій Бурсаков залишив на «десерт». Він показав принцип відправки грошей в капсулі з каси безпосередньо у сейф, доступ до якого має лише банк. 

Підсумовуючи, хотілося б відзначити, що студенти висловлюють щиру вдячність за проведену екскурсію кафедрі менеджменту КНТЕУ та директору ТЦ МЕТРО Сергію Бурсакову за змістовно проведений час та отримані нові знання!

28.04.2017
adv
2233
остання редакція 04.07.2017
redactor