logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

075 Спеціальність «Маркетинг» спеціалізація «Рекламний бізнес» освітній ступінь «бакалавр»

Загальна інформація

Опис спеціалізації

Підготовка фахівців за спеціальністю маркетинг (спеціалізація "Рекламний бізнес") забезпечує формування системи професійних знань і практичних навичок, необхідних для вирішення управлінських завдань, здійснення маркетингової діяльності на підприємствах рекламної галузі. Основними завданнями фахівеця з маркетингу є дослідження ринку, його кон’юнктури, потреб та попиту, формування товарної (асортиментної), цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства на засадах маркетингу.

Особливості програми підготовки - наявність професійно-орієнтованих дисциплін для роботи у сфері маркетингу, рекламного бізнесу; двомісячна практична, підготовка протягом навчання на підприємствах, що займаються маркетинговою, рекламною діяльністю.

Партнер освітньої програми

  • ТОВ «Українська маркетингова група»

Бази практик

  • ТОВ «Фрі бренд»
  • ТОВ «Дірект технолоджі»
  • ПрАТ «Бліц-Інформ»
  • ТОВ «Торговельна компанія «Форпост»
  • ТОВ «Айті Аутсорсинг Юкрейн»
  • ТОВ «Клауд коммунікейшнз»
  • ТОВ «Бюро маркетингових технологій»

Навчальні аудиторії

Лекційні аудиторії університету, обладнані сучасними технічними засобами навчання: мультимедійними проекторами та звуковою апаратурою, що доволяє максимально візуалізувати матеріал, який викладається на лекціях, та забезпечити його належний звуковий супровід.

На кафедрі маркетингу та реклами функціонують два комп'ютерні класи оснащені сучасною технікою та програмним забезпеченням, що дозволяє студентам оволодівати навичками створення візуальних, цифрових комунікацій: Adobe (Illustrator, Photoshop, InDesign, Muse, Dreamweaver, AfterEffect, Flash, Lightroom та ін.) Corel (Draw, Photo-Paint), Google Disigner та ін. 

Професійно-орієнтовані дисципліни навчального плану

  • Психологія / Соціологія
  • Маркетинг
  • Маркетингові комунікації
  • Маркетингові дослідження
  • Маркетинг послуг
  • Маркетингова товарна політика
  • Маркетингова цінова політика
  • Основи реклами
  • Теорія зв’язків з громадськістю
  • Інформаційні війни  / Політологія / Податкова система України Фінанси / Управління продажем / Страхування
  • Реклама в системі маркетингу
  • Медіапланування
  • Реклама в Інтернеті
  • Фірмовий стиль / Психологія кар’єри
  • Ділові переговори / Професійна етика
  • Торговельний маркетинг / Міжнародний маркетинг
  • Рекламний креатив  / Копірайтинг
  • Організація роботи рекламного та ПР-агенства
  • Product placement
  • Поведінка споживачів
  • Реклама в торгівлі /  Мерчандайзинг / Рекламні технології

Можливості працевлаштування

Помічник керівника підприємства (установи, організації); представник торговельний; інспектора торговельний; організатор  з постачання; організатор із збуту; закупник, агент комерційний; агент рекламний; представник з реклами; торговець (обслуговування бізнесу та реклами).

Олімпіади, конкурси

  • Український студентський фестиваль реклами (КНТЕУ – співорганізатор),
  • Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами (КНТЕУ – організатор);
  • Всеукраїнська студентська олімпіада МОНУ зі спеціальності «Маркетинг»;
  • внутрішні вузівські студентські олімпіади з маркетингових дисциплін.

Контактна інформація

11.05.2017
redactor
остання редакція 02.06.2020
adv