logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Презентація міжнародної мережі готелів Radisson Blu Hotel

Загальна інформація

20 травня 2017 року студенти факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу взяли участь у виїзній презентації-екскурсії міжнародної мережі готелів Radisson Blu Hotel, Kyiv.

Мережа готелей Radisson нараховує більш 380 закладів у різних країнах світу. YES I CAN!корпоративна філософія Radisson Blu Hotel та 100% гарантія якості обслуговування.

Топ-менеджери готелю представили студентам інформацію про особливості діяльності міжнародної мережі готелів Radisson, професійні вимоги до персоналу, стандарти якості, особливості формування корпоративної культури мережі, правила облаштування номерного фонду, види додаткових послуг для споживачів, наголосили на вимозі володіння іноземними мовами.

Під час презентації студенти із задоволенням ознайомились з роботою номерного фонду готелю, ресторанної служби Radisson Blu Hotel, відвідали ресторан вінотеку Mille Miglia, відкрили таємниці всесвітньовідомих Super Breakfast Buffet, лаунж-бар K-LARGO від Radisson Blu Hotel.

Студенти отримали чітке уявлення про вимоги майбутньої професії, що в подальшому спонукатиме їх до отримання ґрунтовних професійних знань та практичних навичок, які стануть їх конкурентними перевагами під час працевлаштування.

20.05.2017
redactor
4072
остання редакція 28.08.2017
redactor