logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Роздільний збір сміття: проблема екологічна чи морально-етична? Погляд "PepsiCo Україна"

Загальна інформація

3 жовтня 2017 року за сприянням кафедри маркетингу та реклами в КНТЕУ відбулась відкрита лекція менеджера зі зв'язків з громадськістю компанії "PepsiCo Україна" Наталії Фесюн та президента громадської організації "Let's do it? Ukraine" Юлії Мархель на тему "Роздільний збір сміття: проблема екологічна чи морально-етична?".

Спікери в доступній формі розповіли про масштаб та наслідки проблеми роздільного збору сміття, акцентували на необхідності глобальних перетворень, які повинні початись у свідомості кожного громадянина, мешканця планети Земля.

"Лише спільні дії кожного мешканця дозволять у перспективі зупинити забруднення землі, а також економити природні ресурси. Знайдіть у собі мотивацію зробити наш світ кращим. Вже сьогодні почніть сортувати сміття за фракціями та здавайте його в переробку. З одного боку, ви вирішуєте екологічну проблему, а з іншого – кожен з вас може заробляти на продажі вторсировини", – таким є бачення представників компанії "PepsiCo Україна" щодо глобальної проблеми людства.   

03.10.2017
42265
4019
остання редакція 07.02.2018
456287