logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Тримаємо руку на пульсі: викладачі та студенти ФРГТБ відвідали BAROMETER Kyiv 2017

Загальна інформація

Викладачі та студенти факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу взяли участь у Міжнародному бар-фестивалі BAROMETER  Kyiv 2017, що відбувся з 30 вересня по 2 жовтня 2017 року. 

Це новий формат і платформа професійної комунікації, де вже другий рік поспіль в Україні бармени світового рівня демонстрували професійні навички. У рамках фестивалю проводилися лекції, майстер-класи, професійні дегустації, практичні кейси від метрів-барменів та сомельє.

Викладачі кафедри технології і організації ресторанного господарства відвідали лекцію-дегустацію відомого бренд-амбасадора Олексія Отрашевського «Single Pot Still Irish Whiskey – поважай традиції, будь унікальним». Такий вид ірландського віскі готується за особливою технологією з використанням спиртів, витриманих у бочках з-під Бурбону, Хересу та Малаги відповідно до технологічної схеми. Дегустатори відзначили особливий смак ірландських віскі, виготовлених за різними технологіями: Green Spot, Yellow Spot, RedBreast та ін.

Надзвичайно цікавою була лекція-дегустація відомого сомельєра, представника австрійської компанії Riedel Костянтина Відоборенка «Червоне вино та бокали Riedel». Представлена лінійка сортових бокалів (так звана «лінійка сомельє») та вина: Піно Нуар (Чілі), Шираз (ПАР), Каберне Совіньйон (Німеччина). Відвідувачі відмітили суттєвий вплив форми бокалу на сприйняття смаків вина. Так, найкращим чином вино Шираз проявляє повноту смаку в келиху зі звуженими доверху стінками, вино Каберне Совіньйон (з високим вмістом танінів) – у прямому келиху, а вино Піно Нуар – у розширеному догори келиху.

Доценти Ткаченко Л.В., Вітряк О.П., Марцин Т.О., аспірант Гончар Ю.М. з метою підвищення професійного рівня викладання відвідали майстер-клас з міксології в лабораторії коктейлів «Stoli Lab», бренд-амбасадор Simon Bodini відзначив особливості технології горілки Stoli, рому Bayou, текіли Kah, провів практичний кейс із приготування коктейлів на їх основі. Викладачі отримали сертифікати з міксології від лабораторії коктейлів «Stoli Lab».

Під час відвідування фестивалю викладачі та студенти активно спілкувалися з практиками ресторанної сфери та встановили контакти для подальшої співпраці. 

02.10.2017
redactor
2647
остання редакція 07.02.2018
456287