Круглий стіл: «Нейромаркетинг – новий, перспективний інструмент впливу на покупців роздрібних мереж»
Загальна інформація
17 жовтня 2017 року в рамках Європейських днів торгівлі в Україні відбувся круглий стіл на тему «Нейромаркетинг – новий, перспективний інструмент впливу на покупців роздрібних мереж», який проводили співорганізатори: Київський національний торговельно-економічний університет, Спілка підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України та консалтингове агентство D & D.
Перший проректор з науково-педагогічної роботи Притульська Н.В. відкрила засідання та наголосила на важливості співпраці практикуючих маркетологів і представників маркетингової освіти та науки. «Наш університет продовжує важливу традицію зустрічей практиків бізнесу та науковців. Мета цих зустрічей – створити простір обміну ідеями, знаннями та завданнями, а також сформулювати ті виклики майбутнього, на які ми, науковці, спільно з практиками, маємо знайти відповіді, для того, щоб сформувати завдання для освітніх програм та окремих проектів. Можу відзначити, що в цьому сенсі КНТЕУ є одним із провідних наукових центрів України, а питання, які розглядаються та вирішуються в нашому університеті – актуальні на світовому рівні. І ми спільно докладаємо вагомих зусиль для подальшого підвищення цього рівня», – зазначила Н.В. Притульська.
У круглому столі взяли участь понад 40 фахівців - науковців та практиків бізнесу, зокрема: Олег Дубовий, директор консалтингової агенції D & D; Павло Шевчук, експерт із маркетингу; Євген Семехін, керуючий партнер в Україні агентство прикладного нейромаркетингу АGNY; Наталя Шпек, директор компанії Royal Сard; Вікторія Гайдамака, директор мережі кафе "Зебра"; Олександр Карбачинський, віце-президент ГО "Громадянський корпус"; Шафагат Набієв, провідний спеціаліст із маркетингу ТОВ "Вікант" та інші. Модератором круглого столу виступив завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, професор Євген Ромат.
На початку круглого столу виступив Богдан Ткач (психолог, спеціаліст із клінічної нейропсихології та нейромаркетингу «Інституту психології імені С. Костюка НАПН України) з доповіддю про сучасний стан розвитку нейромаркетингу, наукове та практичне підґрунтя цього напряму маркетингу.
Доповідь викликала жваву зацікавленість учасників та активне обговорення. У деяких випадках виникали досить інтенсивні та емоційні дискусії. Так, в обговоренні проблем нейромаркетингу взяли участь Б. Ткач, О. Дубовий, Є. Семехін, І. Федоришина, А. Кашпур, П. Шевчук та інші експерти.
Модератор заходу Є. Ромат підвів підсумки дискусії: "Нейромаркетинг – традиційна маркетингова технологія. В останні роки вона отримала вагому підтримку у своєму інструментальному супроводженні. Фахівці мають професійно та критично ставитись до певних результатів останніх досліджень у цій царині. Водночас неприпустимо припускатися фетишизації деяких результатів нейромаркетингових досліджень та прийомів. Нейромаркетинг повинен розглядатися в загальній системі маркетингових інструментів", - відзначив модератор.