logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

"Ашан – сила! Ашан – життя!" - екскурсія до одного з найбільших торговельних підприємств

Загальна інформація

17 жовтня 2017 року студенти 3-го курсу ФМТП та 1-го курсу ФЕМП разом із доцентом кафедри менеджменту Хмуровою Вікторією Валентинівною провели виїзне заняття з дисципліни «Менеджмент» в одному з найбільших торговельних підприємств всесвітньовідомої мережі – Гіпермаркеті Ашан Україна Райдужний у м. Києві, що є стратегічним партнером освітньої програми підготовки студентів за спеціалізацією «Торговельний менеджмент».

Для закріплення знань з дисципліни «Менеджмент» студенти ознайомилися з історією розвитку підприємства, його структурою, системою управління, особливостями підбору персоналу та внутрішніми вимогами до персоналу. Під час екскурсії студентам було представлено підходи до організації діяльності гіпермаркету та основні принципи управління.

Студенти мали змогу на власні очі побачити, як працюють менеджери відділу закупівель, ознайомитися з унікальною системою контролю сектору кас, побачити технологічний процес м’ясного цеху – від отримання товару до прилавка, відвідати пекарню та цех кондитерських виробів, а також отримати відповіді на всі питання, що їх цікавили.

Сьогодні торговельна мережа Ашан працює під гаслом «Змінюємо життя з новими принципами роботи:

Довіра – дотримання зобов’язань, прозорість дій та чесність по відношенню до клієнтів, співробітників та компанії.

Партнерство – активна участь у житті компанії, відповідальність, підвищення рівня знань, вмінь та інформованості, розподіл результатів спільної праці.

Розвиток – постійне удосконалення комерційної діяльності».

Названі цінності об’єднують відважних комерсантів, професіоналів своєї справи, спеціалістів різноманітних сфер діяльності, які можуть розвиватися завдяки проявленню індивідуальної ініціативи, вмінню приймати рішення та автономності. 

Наприкінці екскурсії студентам було презентовано можливості професійної реалізації в мережі гіпермаркетів «Ашан».

Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують керівництву підприємства за надану можливість проведення цікавої пізнавальної екскурсії і сподіваються на наступні зустрічі!

17.10.2017
42265
3284
остання редакція 07.02.2018
456287