Про проблеми оманливої реклами розповів старший прокурор відділу рекламних практик Федеральної торгової комісії США
Загальна інформація
Про проблеми оманливої реклами та захист прав споживачів розповів старший прокурор відділу рекламних практик Федеральної торгової комісії США Девід Л. Френкель. Дві лекції (26 та 30 жовтня) відбулися за сприянням кафедри економічної теорії та конкурентної політики та за підтримкою Антимонопольного комітету України.
Лектор поділився з аудиторією власним досвідом протидії оманливій рекламі, розкрив методику встановлення фактів такої реклами, алгоритми їх розслідування та доведення, способи покарання порушників.
Лекція викликала жвавий інтерес у студентів та гарячу дискусію щодо способів виявлення оманливої реклами та міри відповідальності окремих її фігурантів. Слухачі мали змогу поставити питання, а також отримати цінні поради, які стануть їм в пригоді не лише, як майбутнім фахівцям, а і як освіченим та грамотним споживачам.