logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Про проблеми оманливої реклами розповів старший прокурор відділу рекламних практик Федеральної торгової комісії США

Загальна інформація

Про проблеми оманливої реклами та захист прав споживачів розповів старший прокурор відділу рекламних практик Федеральної торгової комісії США Девід Л. Френкель. Дві лекції (26 та 30 жовтня) відбулися за сприянням кафедри економічної теорії та конкурентної політики та за підтримкою Антимонопольного комітету України.

Лектор поділився з аудиторією власним досвідом протидії оманливій рекламі, розкрив методику встановлення фактів такої реклами, алгоритми їх розслідування та доведення, способи покарання порушників.

Лекція викликала жвавий інтерес у студентів та гарячу дискусію щодо способів виявлення оманливої реклами та міри відповідальності окремих її фігурантів. Слухачі мали змогу поставити питання, а також отримати цінні поради, які стануть їм в пригоді не лише, як майбутнім фахівцям, а і як освіченим та грамотним споживачам.

30.10.2017
42265
1969
остання редакція 07.02.2018
456287