logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Re:Mark-2017 підтвердив свій статус головного маркетингово-дослідного форуму в Україні

Загальна інформація

В конференц-холлі БЦ «Іллінський» відбулась 14-а Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингові дослідження: інструменти та технології» (Re:Mark-2017). Співорганізаторами конференції виступили: Київський національний торговельно-економічний університет, дослідна компанія MASMI Ukraine та редакція журналу «Маркетингові дослідження в Україні».

Під час роботи Конференції розглядалися проблеми розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні, прикладні аспекти маркетингових досліджень, інноваційні аспекти використовуваних інструментів і технологій маркетингових досліджень.

У роботі Конференції взяли участь 113 учасників. У тому числі, представники: 10 дослідних компаній, 33 виробничих і торговельних компаній та 8 навчальних закладів України. У роботі також брали участь 4 представники Республіки Білорусія.

У числі учасників представники таких провідних в Україні дослідних компаній, як MASMI Ukraine, AC Nielsen, Kantar TNS Ukraine, Advanter Group, Українська маркетингова група, Group M, UA-Master, Pro-Consulting, Marketing Consulting Group, Touchpoll Ukraine та ін. У числі громадських професійних організацій, що підтримали Конференцію – Спілка рекламістів України, Українська асоціація маркетингу та Спілка українських підприємців.

Активну участь у роботі Re:Mark-2017 взяли представники виробничих та торговельний компаній. Серед них – Coca-Cola, Mary Kay Ukraine, Metro Cash & Carry, Агрохолдинг «МРІЯ», «Україна-Арт», «Інкерман», Компанія «Вавілон», медіа-компанія Hyser, Корпорація «ХХI Столетие», 4Service, Crypto News Wave, ДП «ГИПРОКОКС», компанія «Aurum», компанія Petrus, компанія «Lootsdorf», банк УкрСибБанк – BNP Paribas, компанія Eastern Beverage Group, «ЦСБТ САТІО» (Республіка Білорусія), «Студцентр» та ін.

У числі учасників були також представники українських вишів: Київський національний торговельно-економічний університет, Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Національний аерокосмічний університет, Національний університет «Києво-Могилянська академія, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, Одеська національна академія харчових технологій, Маріупольський державний університет, Черкаський державний технологічний університет.

КНТЕУ був представлений на Re:Mark 17 учасниками. Серед них четверо представників Університету стали спікерами щорічного форуму. Це: І. Л. Федоришина (каф. маркетингу та реклами), І. М. Гарбарук (каф. торг. підприємництва та логістики), А. О. Кашпур та К. М. Шехайтлі (обидва – аспіранти з каф. маркетингу та реклами). 

Усі доповіді були виконані на найвищому професійному рівні.

Цьогорічна Конференція була присвячена проблемам взаємовідносин замовників маркетингових досліджень та їх виконавцями. У рамках Re:Mark-2017 була проведена панельна дискусія на відповідну тематику. Її модератором виступив завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, координатор конференції професор Є. В. Ромат.

Усі учасники Re:Mark-2017 відзначили високий рівень програми та організації Конференції.

Re:Mark-2017 підтвердив свою позицію головного щорічного галузевого наукового форуму з маркетингових досліджень в Україні.

31.10.2017
433884
2916
остання редакція 07.02.2018
456287