Студенти КНТЕУ на тижні креативності Ukrainian Creative Week
Загальна інформація
Студенти четвертого курсу, факультету торгівлі та маркетингу, спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали семінарську програму, запропоновану в рамках тижня креативності Ukrainian Creative Week. Окрім перегляду конкурсних робіт представлених на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2017, майбутні фахівці змогли долучитися до майстер-класу, який запропонували представники THINKMcCANN – арт-директор Оксана Капранова та копірайтер Ілля Янков, а також дізнатися таємниці запозичення в креативі від Антона Савчука, креативного директораVisage DDB.
Семінарська програма була наповнена інформацією про сучасні тренди в дизайні та креативі, походження інсайту, вартість розробки ідей тощо.
Ще одним бонусом для молодих рекламістів та креаторів стала церемонія нагородження одразу трьох національних конкурсів: ADC*UA Awards 2017, Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 та Kakadu Awards 2017.