logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти КНТЕУ на тижні креативності Ukrainian Creative Week

Загальна інформація

Студенти четвертого курсу, факультету торгівлі та маркетингу, спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали семінарську програму, запропоновану в рамках тижня креативності Ukrainian Creative Week. Окрім перегляду конкурсних робіт представлених на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2017, майбутні фахівці змогли  долучитися до майстер-класу, який запропонували представники THINKMcCANN –  арт-директор Оксана Капранова та копірайтер Ілля Янков, а також дізнатися таємниці запозичення в креативі від Антона Савчука, креативного директораVisage DDB.

Семінарська програма була наповнена інформацією про сучасні тренди в дизайні та креативі, походження інсайту,  вартість розробки ідей тощо.

Ще одним бонусом для молодих рекламістів та креаторів стала церемонія нагородження одразу трьох національних конкурсів: ADC*UA Awards 2017, Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 та Kakadu Awards 2017. 

25.10.2017
433884
1655
остання редакція 07.02.2018
456287