logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Досвід здобутий у праці – безцінний досвід: студенти ФРГТБ зустрілись з бренд-шефом "Chef Bakery" Денисом Суховієм

Загальна інформація

Студенти факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу спеціальності "Готельно-ресторанний менеджмент" за ініціативою викладачів кафедри технології і організації ресторанного господарства відвідали виїзні заняття з дисципліни "Інноваційні технології продукції ресторанного господарства".

Свій безцінний досвід у хлібній справі студентам ФРГТБ  передав Денис Суховій - бренд-шеф "Chef Bakery", шеф-інструктор "Суховій Хліб", ідейний організатор "Гільдії пекарів" . Надзвичайно цікавою була розповідь Дениса щодо основних тенденцій сучасного хлібопекарського мистецтва, бренд-шеф пекар відкрив таємниці створення "хлібного кошику" в успішному ресторані, відповів на запитання студентів про майбутнє пекарської справи в нашій країні.

Особливо зацікавили студентів таємниці приготування класичного круасану, нюанси технології французького багета, пекар продемонстрував, як привильно зробити заміс тіста без використання поліпшувачів та отримати якісний, духмяний, "здоровий" хліб.

Запорукою успіху Денис Суховій вважає безцінний досвід здобутий у праці з кращими майстрами хлібної справи, тому побажав не гавити час і брати й сприймати усю інформацію, що надає університет.

Знання, набуті під час зустрічі з практиком-фахівцем, будуть впроваджені в навчальний процес і студенти зможуть навчатися ексклюзивної технології хлібних та кондитерських виробів.

03.11.2017
433884
2254
остання редакція 07.02.2018
456287