logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Щоденник головної маркетингово-рекламної виставки України

Загальна інформація

     27 вересня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» в рамках XVII Міжнародної виставки реклами і маркетингу REX-2013 відбувся День студента. Це вже шоста щорічна зустріч українських гуру маркетингу та реклами зі студентами провідних київських вузів, що проходить  за підтримки голови Спілки рекламістів України, головного редактора журналу «Маркетинг і реклама», завідувача кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ професора Є.В. Ромата.

     Дуже цікавим та насиченим був виступ президента компанії «Євроіндекс» Валерія Пекаря «Маркетингові тренди: нові шляхи заробити гроші». Разом із аудиторією він розглянув 24 тренди, які мають великий потенціал для створення власної справи.

     Кращі PR-проекти «Канських левів» презентувала наступна учасниця зустрічі Ірина Золотаревич – голова оргкомітету міжнародного конкурсу PR-проектів PRAVDA Awards, генеральний директор PLEON Talan. Слухачам найбільше запам’яталася компанія лояльності мережі швидкого харчування для незрячих та оригінальна компанія з продажу книги, що написана чорнилами, які зникають.

     «Директ як спосіб мислення в маркетингу» - презентацію з такою назвою провела людина, що одна з перших сформувала цю галузь в Україні. Лілія Горєлая, керуючий партнер «OS-Direct», розповіла про цікаві приклади директ-реклами з власного досвіду роботи. А наостанок провела конкурс на краще питання серед студентів.

     Директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит» Вадим Пустотін на прикладі ТМ «Любимов» детально та яскраво розповів про нішеву стратегію в брендингу.

     Без сумніву дуже важливою та корисною для студентської аудиторії була інформація Тетяни Пирогової, виконавчого директора Українського студентського фестивалю реклами, про те, навіщо студенту-маркетологу брати участь у рекламних фестивалях. Підводячи підсумок її виступу, можна однією фразою дати відповідь на це питання словами однієї з учасниць фестивалю Еліни Слободянюк: «УСФР – це інкубатор жар-птиць». А якщо говорити більш практично, то участь у такому масштабному заході – це поштовх для розвитку рекламної кар’єри та вагомий рядок у резюме. І про це не варто забувати всім, хто бачить своє майбутнє в рекламі.

     «Теорія великого вірусу, або Поділись з другом» - презентацію з такою інтригуючою назвою провела Ольга Цимбал, копірайтер РА «G2 GreyUkraine». Вона поділилася з аудиторією своїми цікавими спостереженнями на тему «Як створити вірусний контент».

     Приклад яскравої та вражаючої кампанії digital-реклами для відомого мобільного оператора – став темою наступною презентації Оксани Гладушиної, директора digital-відділу агентства «AdventaLoweUkraine».

     Про ази роботи із замовниками, приводячи історії із власного досвіду, неординарно та яскраво розповів Володимир Поліщук, засновник Студії маркетингу і дизайну «MUST» (Донецьк) у своїй презентації із красномовною назвою «Любов за правилами та без».

     Власним цікавим досвідом у роботі соціолога, корисною інформацією та сучасними технологіями в галузі соціології поділився Євген Копатько, засновник відомої української компанії соціологічних та маркетингових досліджень «Research & BrandingGroup».

    В цілому День студента, що організовується вже шостий рік поспіль, пройшов яскраво, пізнавально та дуже плідно. Українські гуру маркетингу й реклами провели ряд майстер-класів, поділилися цінною інформацією та показали приклади цікавої вітчизняної та світової реклами для аудиторії студентів-маркетологів, серед яких було близько двохсот студентів  із КНТЕУ.

 

     24 вересня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відкрилися головні рекламні виставки України - XVIIМіжнародна виставка реклами і маркетингу REX-2013 і VIIМіжнародна виставка технологій, устаткування і матеріалів для виробництва реклами T – REX-2013.

     Понад півтори сотні компаній з України, Литви, Південної Кореї, Польщі, Росії, США і Франції на площі близько 5000 кв. м представляють усі сегменти рекламного ринку. У їх числі – вже освоєні рекламістами технології, устаткування, послуги, а також інноваційні інструменти, що лише завойовують увагу і бюджети ринку.

     REX-2013 – це дев'ять масштабних конференцій, День Digital, презентації кращих фестивальних робіт, День студента, майстер-класи і семінари від учасників – цілих 70 годин досвіду, теорії, практики і дискусій.

     Київський національний торговельно-економічний університет цього року взяв активну участь у роботі виставки. Так, у числі почесних гостей, що відкрили програму REX-2013, від імені освітянської громадськості виступив завідувач кафедри маркетингу і реклами КНТЕУ, голова Союзу рекламістів України Є.В. Ромат.

     На REX-2013 працював стенд нашого університету, на якому демонструвалися останні наукові та методичні розробки викладачів навчального закладу і проводилась агітація вступу абітурієнтів у КНТЕУ.

  

27.09.2013
Vita
2854
остання редакція 27.09.2013
act