logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Третя Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін

Загальна інформація

       Понад 50 представників провідних навчальних закладів України та бізнесу з Києва, Харкова, Вінниці, Дніпропетровська, Одеси, Сум, Чернівців, Умані обговорювали проблеми удосконалення програм підготовки кадрів у сфері маркетингу та реклами. 

    Конференцію відкрила перший проректор КНТЕУ, професор Н.В. Притульська, яка підкреслила нагальну актуальність обговорення найважливіших проблем сучасної маркетингової освіти в Україні та передала вітання учасникам конференції від ректора університету А.А. Мазаракі.     

   У роботі конференції взяли участь представники КНТЕУ: декан ФЕМП Н.М. Гуляєва, директор ІВК КНТЕУ К.С. Шклярук, завідувачі кафедр КНТЕУ та викладачі університету. Модератором конференції виступив завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, голова Спілки рекламістів України, професор Є.В. Ромат.

    Учасників конференції з боку практиків маркетингово-рекламної сфери представляли: І.В. Лилик - генеральний директор Української Асоціації Маркетингу, А.О. Длігач – генеральний директор компанії Advanter Group, Дарина Горюнова – співробітник компанії «АДВ – Україна», Т.А. Пирогова -  виконавчий секретар Спілки рекламістів України, виконавчий директор Українського студентського фестивалю реклами  та інші.

   Основне коло проблем, що були розглянуті на конференції – напрями співпраці освітянських спільнот із громадськими професійними організаціями.

   Під час конференції зроблено декілька доповідей, які чергувалися активними дискусіями.

   Наприкінці конференції було проведено телеміст з учасниками Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу», що одночасно проводилася у Сумському державному університеті.

   Учасники конференції обмінялися новинами, планами та намірами щодо подальшої співпраці. Вони одностайно відмітили високий організаційний рівень проведення заходу та підтримали практику подальшого проведення конференції завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін.

 

26.09.2013
adv
3643
остання редакція 26.09.2013
Vita