logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

На екскурсії переконалися, що компанія "modnaKasta" – флагман на ринку e-commerce

Загальна інформація

З особливостями побудови бізнес-процесів компанії "modnaKasta" під час проведення виїзного заняття з дисципліни "Економіка підприємства торгівлі9 листопада ознайомилися студенти 4 курсу ФЕМП, спеціальності «Економіка підприємства». Разом з викладачами кафедри економіки та фінансів підприємства доцентом Трубей Оксаною Миколаївною та старшим викладачем Рибак Русланою Іванівною у студентів була чудова нагода зсередини ознайомитись з принципами та особливостями роботи такого динамічного підприємства торгівлі.

Під час екскурсії студенти побували в головному офісі та занурились в атмосферу активної, креативної та плідної роботи команди співробітників «modnaKasta». 

Дізнались про місію та візію компанії, цінності, що культивуються ТОП-менеджментом.

Особливий інтерес у відвідувачів викликали масштаби сортувальних складів та комплекс з 12-ти продакшн-студій.

 Наразі компанія сповідує п'ять принципів роботи: Чесність, Довіра, Повага, Дисципліна, Розвиток.

Студенти  та викладачі кафедри економіки та фінансів підприємства щиро дякують креативній Наталії Логвін, PR- директору «modnaKasta», за цікаву і змістовну екскурсію компанією.

«modnaKasta» - це майбутнє вітчизняного ритейлу.

09.11.2017
42265
2221
остання редакція 07.02.2018
456287