logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Ребрендинг компанії від маркетинг-директора ARGO Ірини Бігун

Загальна інформація

Студенти 4 курсу кафедри маркетингу та реклами поспілкувались з Іриною Бігун, маркетинг-директором торговельної мережі ARGO.

Ірина розповіла про філософію, цінності та нещодавні зміни, що відбулись у компанії ARGO, поділилась із слухачами практичним досвідом проведення ребрендингу відомої торговельної марки та надала корисні поради майбутнім маркетологам. Розповідаючи про розвиток і становлення бренду, доповідачка наголосила на важливості створення емоцій для споживачів та формування дружніх стосунків із ними.

Також було обговорено значення фірмового стилю у формуванні бренду компанії та розглянуто приклади різноманітних комунікаційних заходів, проведених мережею ARGO.

Кейси, представлені в доповіді, викликали зацікавленість у студентів та викладачів кафедри, а щирість та доброзичливість Ірини забезпечили дружню та невимушену атмосферу в аудиторії.

28.11.2017
42265
2564
остання редакція 07.02.2018
456287