logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Збагачуватися досвідом ніколи не пізно: стажування викладачів кафедри менеджменту у ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет"

Загальна інформація

Від дати свого створення кафедра менеджменту не припиняє професійний розвиток викладачів, що за сучасних умов є запорукою формування висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця з менеджменту, який здатен приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за діяльність організації. В рамках програми професійного розвитку викладачів КНТЕУ в період з 22 січня по 22 лютого 2018 року доценти кафедри менеджменту Н. В. Микитенко та В. В. Хмурова пройшли стажування в ТОВ "Ашан Україна гіпермаркет".

За результатами стажування доцентами Н. В. Микитенко та В. В. Хмуровою було зібрано значний масив інформації щодо унікального досвіду роботи одного із найбільших торговельних підприємств в Україні в сучасних вітчизняних умовах за європейськими стандартами організації роздрібної торгівлі. Систематизована та проаналізована інформація буде використана для вдосконалення освітніх програм "Управління бізнесом", "Торговельний менеджмент", "Менеджмент персоналу" в КНТЕУ.

Під час проходження стажування викладачам була надана можливість дізнатися про специфіку організації закупівельної діяльності в мережі, роботи з товарними запасами і товарними категоріями, процесу обслуговування покупців, особливості кадрової політики, системи раціоналізації робочого місця тощо. Цікаво було дізнатися трактування спеціальної термінології, що застосовується в усій мережі Ашан (балізаж, руптюри, плато, пуантаж, понтони). Всі етапи стажування відбувалися за активної підтримки та з можливістю проконсультуватися і поспілкуватися з найдосвідченішими менеджерами 4 гіпермаркетів мережі – шефами периметрів, менеджерами сегментів, спеціалістами відділу досконалості якості, начальниками сектору касових операцій, керівниками сектору людських ресурсів.

ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет" є українським сегментом мережі супермаркетів та гіпермаркетів французької торговельної мережі "Auchan Group". Мережа магазинів Ашан присутня в 16 країнах. В Україні відкриття першого гіпермаркету Ашан відбулося 29 березня 2008 року. Нині українська мережа Ашан налічує 11 гіпермаркетів. Основними принципами роботи Ашану є Довіра, відкритість, досконалість. Слід відзначити 4 ключові фактори успіху компанії: низькі ціни на товари, широкий асортимент продовольчих та непродовольчих товарів, продаж винятково свіжої продукції, наявність власної торгової марки.

Пізнавальною інформацією було те, що мережа віддає перевагу співпраці з українськими виробниками та постачальниками, сприяючи створенню робочих місць (на сьогодні компанія Ашан надала робочі місця понад 3800 співробітникам, які пройшли попереднє навчання методикам та цінностям компанії). Штат співробітників перевищує 3,6 тис. осіб.

Щиро дякуємо керівництву ТОВ "Ашан Україна гіпермаркет" за активну плідну співпрацю з КНТЕУ та особисто куратору стажування – керівнику сектору людських ресурсів гіпермаркету "Ашан-Райдужний" Олексію Запевалову за організацію цікавої пізнавальної програми підвищення кваліфікації викладачів кафедри менеджменту!

24.02.2018
42265
3712
остання редакція 11.07.2018
42265