logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Юні рекламісти та піарники поєднали теоретичні основи з практичними навичками у створенні арт-атмосфери на Ukrainian Art Week

Загальна інформація

За сприяння кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ студенти напряму підготовки "Реклама і зв’язки з громадськістю" відвідали "Український тиждень мистецтв". У супроводі к.е.н. Файвішенко Д. С. студенти надихнулися заходами відкриття XVI Міжнародної виставки - конкурсу сучасного мистецтва (Ukrainian Art Week), який розпочався 14 березня 2018 року.

 Юні рекламісти та піарники взяли активну участь в обговоренні виставки-ярмарку, конкурсній програмі, побували на майстер-класах художників та відчули дух нагороди переможців художньої виставки у Венеції.

У невимушеній атмосфері пройшли творчі зустрічі з авторами арт-об’єктів, на яких студенти поєднали теоретичні основи з практичними навичками у створенні арт-атмосфери.

14.03.2018
42265
2850
остання редакція 11.07.2018
42265