logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики"

Загальна інформація

16 грудня 2008 р. у Київському національному торговельно-економічному університеті відбулася друга Всеукраїнської науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики", в якій взяли участь понад 40 учасників з вищих навчальних закладів України та бізнесових організацій. 
З привітальним словом звернувся до присутніх ректор, академік АПН України, д.е.н. професор КНТЕУ А.А. Мазаракі, який наголосив на актуалізації в процесі викладання всіх дисциплін сучасного рекламного бізнесу з метою підготовки кваліфікованих, прогресивних та креативних фахівців.

   Виступили на пленарному засіданні також з доповідями: 
М.Р. Лазебник виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції - Стан рекламно-комунікаційного ринку України та перспективи його розвитку
Є.В. Ромат - голова Спілки рекламістів України, д-р наук держ. упр., професор КНТЕУ - Проблеми саморегулювання реклами в Україні
І.В. Лилик - генеральний директор Української асоціації маркетингу, канд. екон. наук, доцент КНЕУ - Конс'юмеристські громадські організації: проблеми формування суспільства споживачів в Україні
М.О. Ліфінцев - перший проректор Інституту реклами, професор, канд. екон. наук - Проблеми підготовки кадрів для української реклами
І.О. Делікатна - начальник служби Управління талантами Atlantik Group, канд. екон. наук, -Система навчання співробітників в рекламних холдингах
О.М. Мельникович, докторант, канд. екон. наук, доцент КНТЕУ - Формування конкурентного середовища на рекламному ринку України

   Результатом обговорення доповідей та дискусій на засіданнях секцій учасниками конференції прийняті рекомендації: 
- вищим навчальним закладами, що готують спеціалістів зі спеціальностей "Реклама та зв'язки із громадськістю" та "Рекламний бізнес", продовжувати накопичувати досвід в науково-методичному забезпеченні навчального процесу, впроваджувати існуючі наукові напрацювання та налагоджувати постійні зв'язки з представниками практики національної реклами;
- громадським професійним організаціям рекламістів в Україні визначити своєю метою допомогу в підготовці кваліфікованих кадрів для рекламно-комунікаційної галузі та активізувати діяльність в цьому напрямку з представниками вищих навчальних закладів, викладачами та дослідниками;
- з метою координації зусиль представників українського комунікаційно-рекламного бізнесу та вищих навчальних закладів, що займаються підготовкою фахівців для реклами учасники висловили думку щодо доцільності організації Громадської координаційної ради з питань підготовки кадрів для національної реклами, до складу якої увійдуть представники практики реклами та фахівці з вищих навчальних закладів. До функцій цього дорадчого органу можуть увійти: попередня експертиза найбільш важливих документів, що визначають навчальний процес з даного спрямування, організація спільних заходів тощо.
- представникам вищих навчальних закладів, в яких ведеться підготовка фахівців з реклами залучати студентів та молодих науковців до проведення широкомасштабних загальнонаціональних заходів, що проводиться рекламно-комунікаційним бізнесом в Україні. В першу чергу, це стосується Київського міжнародного фестивалю реклами, Національного фестивалю соціальної реклами, виставки REX та ін.
- продовжити реалізацію позитивного досвіду, що накопичено представниками Київського національного торговельно-економічного університету в організації практичних заходів, що сприяють інтеграції системи вищої освіти в галузі реклами та українського рекламно-комунікаційного бізнесу. Серед позитивних прикладів подібної взаємодії визначається проведення Українського студентського фестивалю реклами, засідань круглих столів Практик Маркетинг Клубу тощо.
- здійснити оновлення існуючих стандартів рекламної діяльності щодо дотримання рекламістами норм етики та добросовісної конкуренції в межах ситуації на рекламно-комунікаційному ринку, що суттєво змінилась із часів прийняття попередніх документів.

16.12.2008
annzo
2127
остання редакція 16.12.2008
23