logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студенти-менеджери долучилися до тренду fast-healthy в Україні: виїзне заняття в ресторані "Salateira"

Загальна інформація

Дотримуючись курсу збагачення прогресивним досвідом вітчизняних компаній та підтримуючи сучасний рух fast-healthy, кафедрою менеджменту було організовано виїзне заняття до ресторану "SALATEIRA". Заняття проводилося 15 вересня 2018 року доц. Микитенко Н. В. та доц. Сичовою Н. В. у рамках графіку проведення виїзних ознайомчих занять для студентів І курсу спеціальності "Менеджмент".

Екскурсію по ресторану для студентів проводили бренд-шеф Ігор та HR-директор Ірина. Під час екскурсії студенти на власні очі побачили, як працює відкрита кухня. Тож студенти і гості могли спостерігати за всім процесом приготування страв, а також переконатися в чистоті приміщення й акуратності кухарів. До самої кухні студентів не пустили, тому що за стандартами ресторану «перепусткою» на кухню є санітарна книжка.

У зоні обслуговування ресторану є зона water station, де будь-хто може безкоштовно випити води з лимоном і м’ятою. Серед інших компліментів, які гості можуть брати в необмеженій кількості, – яблука в прикасовій зоні, мікс насіння, оливкова олія і бальзамічний оцет як добавка до салатів. У самій же "Salateirа" в наявності додаткові зручності для відвідувачів з дітьми – дитячі куточки, де можна переповити дитину, а в спеціальному термостаті зігріти дитячу суміш. У бебі-зоні зробили дитячі стільчики і столи.

Майстер-клас був присвячений приготуванню популярного нині десерту тирамісу, яким наприкінці зустрічі організатори гостинно пригостили відвідувачів. Під час майстер-класу бренд-шеф Ігор по-дружньому поділився деякими секретами приготування смачних і корисних страв у ресторані. Наприклад, ресторатори спробували більше 50 видів італійських равіолі та зупинили свій вибір на м’якішому від італійського аналога тісті. Навесні ресторани "Salateirа" намагаються готувати свої салати з українських овочів, що дає змогу знизити собівартість салатів на 15%. Студентів спеціалізації "Торговельний менеджмент" особливо зацікавила розповідь пана Ігоря про принципи товарного сусідства овочів та особливості найбільш раціонального їх зберігання, а також правила вибору деяких продуктів з розрахунку отримання з них найбільшої користі та безпечності.

Наприкінці зустрічі HR-директор Ірина показала презентацію та розповіла про особливості кадрової політики та унікальну корпоративну культуру мережі ресторанів "Salateira". Упродовж виїзного заняття студенти мали змогу поставити запитання представникам компанії, на які отримали змістовні та інколи неочікувані «секретні» відповіді.

Щиро дякуємо керівництву мережі фаст-фуд ресторанів "SALATEIRA" та особисто бренд-шефу Ігорю та HR-директору Ірині за цікаву пізнавальну програму екскурсії та неординарний стиль презентації інформації, що загалом дозволило отримати нові унікальні знання і викладачам кафедри менеджменту, і студентам – майбутнім фахівцям сучасного бізнес-простору!


«SALATEIRA» – це українська компанія, мережа фаст-фуд ресторанів здорового харчування з принципом вільного вибору інгредієнтів і унікальною можливістю комбінувати продукти на свій смак. Особливістю ресторану є пропонування гостям великих щедрих порцій, які готуються безпосередньо перед відвідувачами з високоякісних і свіжих продуктів за доступною ціною. В основі меню – соковиті салати, оригінальні пасти, ситні сендвічі, справжні равіолі, авторські десерти, сезонні напої і крем-супи. Перший ресторан здорового та швидкого харчування «Salateira» було відкрито 25 грудня 2011 року в ТЦ «Sky Mall». Сьогодні до мережі "Salateira" входять 14 ресторанів, які працюють у Києві, Харковi, Мінську (Білорусь) та Аліканте (Іспанія). «Salateira» цінує свою репутацію, підтримує високу місію та поширює свої цінності, саме тому має високі стандарти обслуговування. Компанія стратегічно орієнтована на активний розвиток та вихід на внутрішній і зовнішній ринок з якісною та екологічно чистою продукцією.

14.09.2018
42265
1639
остання редакція 28.05.2019
43220