logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Продовжуємо гарні традиції: "Ашан" гостинно приймає студентів

Загальна інформація

На вимогу часу та в межах проходження практики вступу до фаху студенти I курсу активно залучаються до екскурсій та виїзних занять на вітчизняні підприємства, які функціонують у сфері їх майбутньої професії. У цьому зв’язку 19 вересня 2018 року студенти 1-го курсу факультету ФЕМП разом з викладачем кафедри менеджменту Катериною Кандагурою провели виїзне практичне заняття з дисципліни "Теорія організації" в одному з найуспішніших підприємств торгівельної сфери – ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет".

Студенти мали змогу ознайомитися з історією розвитку підприємства, його організаційною побудовою, особливостями системою управління, основними принципами роботи гіпермаркету та особливостями відбору персоналу. Також відвідувачі мали змогу побачити технологію роботи пекарні та кондитерського цеху, відділу закупівель, прийому та розподілення товарів. Працівники ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет", який тривалий час є стратегічним партнером КНТЕУ, з радістю відповідали на численні запитання студентів та частували печивом власного виробництва.

Під час екскурсії студенти довідалися багато цікавинок:
"Знаменитий магазин Auchan, який став символом ділової Франції, є сімейним бізнесом Мюльє. У 1960 році Жерар Мюльє-старший їде в американське містечко Дейтон на семінар, організований компанією NCR, яка шукала серед французьких роздрібних мереж покупців для своїх контрольно-касових машин. Семінар проводив Бернардо Трурійо, затятий адепт концепції магазину самообслуговування, який закликав не тільки скоротити витрати на персонал, але і знизити ціни – відповідно з масштабами економії. Окрім самообслуговування та дисконту, він просував ідею супермаркету з прилеглою парковкою, завдяки якій клієнти зможуть приїжджати за покупками на автомобілях. Надихнувшись, Жерар-старший відправив на семінар Жерара-молодшого, який моментально перетворився на гарячого прихильником нової форми торгівлі та одразу ж взявся за справу - недовго думаючи, відкрив перший у Франції магазин самообслуговування. А вже 6 липня 1961 відкрив свої двері перший магазин Auchan у Франції. Природно, за сімейною традицією кожен член родини отримав однакову частку в магазині…"

Сьогодні сімейна роздрібна мережа Auchan включає в себе такі відомі марки, як Decathlon, Leroy Merlin, Kiloutou, Obi, Norauto, Saint-Maclou, Kiabi, Phildar, Sonepar, Pimkie, не кажучи вже про однойменний дискаунтер Auchan. І це далеко не повний список брендів. Всього мережею охоплено понад 1136 магазинів в 12 країнах, 186 тис. співробітників. 

Студенти та викладачі кафедри менеджменту щиро дякують керівництву підприємства та університету за надану можливість проведення практичного заняття безпосередньо на підприємстві, своєму куратору Катерині Кандагурі та сподіваються на наступні зустрічі.

19.09.2018
433884
1744
остання редакція 28.05.2019
43220