logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

PR для любителів: поради професіонала

Загальна інформація

Фахівцем за одне заняття стати неможливо, але завдяки запрошеному лектору-практику Наталії Литвин студенти третього курсу спеціальності "Маркетинг" змогли отримати уявлення про те, кого ж можна назвати спеціалістом зі зв’язків з громадськістю та що він має знати і вміти.

Наталія Литвин, окрім того, що є випускником КНТЕУ, є PR-менеджером Quadrate 28 - групи компаній, яка надає повний спектр послуг для стартапів, а також малого та середнього бізнесу.

Лектор почала свою доповідь зі знайомства з її улюбленими історіями про PR. Головним героєм став Едвард Бернейс та його неймовірні кампанії задля збільшення обсягів продажів бекону. Досвід минулих поколінь рекламістів допомагає новому покращувати способи просування, модернізувати їх, а також створювати нові. Також були наведені сучасні успішні кейси (Всі.Свої - відкриття нового магазину; музей Apple MacPaw).

Студенти дізналися про завдання PR, засоби просування, різницю між маркетингом та брендингом. Була наведена піраміда ЗМІ, що показує, які мас-медіа мають найбільший вплив.

Кожен PR-спеціаліст має дати відповідь на запитання: "Хто має бути моїм медіа?", розуміти цільову аудиторію та її основні способи споживання інформації. Усе це потрібно задля створення стратегії комунікації та успішної PR-кампанії загалом.

Спеціаліст у сфері зв‘язків із громадськістю має створювати media list, грамотно та в повному обсязі надавати інформацію журналістам, аби вони донесли її у правильній формі.

Інші корисні поради від Наталії Литвин:

  • вчити англійську;
  • мати грамотну усну та письмову мову;
  • стежити за "корисними людьми" (наприклад, лідерами PR-індустрії Юлією Петрик, Оксаною Хошвою, Катериною Дунаєвою та іншими);
  • слідкувати за останніми тенденціями своєї сфери; 
  • а також тримати в порядку власні соцмережі.

На лекції були переглянуті приклади стартових у професії вакансій - Junior та Senior, які можна знайти в креативному агентстві, агентстві Інтернет-маркетингу або маркетинговому агентстві.

Тож незамінною частиною розвитку майбутніх спеціалістів є перейняття досвіду професіоналів, яким у сфері PR є Наталія Литвин. Вона допомогла кожному присутньому на лекції студенту зрозуміти, чи варто обирати шлях піарщика, та що для цього потрібно.

12.10.2018
433884
2346
остання редакція 17.10.2018
Vega