logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Сучасні професійні знання для студентів КНТЕУ

Загальна інформація

Теорія - це коли все відомо, але нічого не працює. Практика - це коли все працює, але ніхто не знає чому! 26 жовтня 2018 року студенти-рекламісти навчались поєднувати теорію з практикою. А допомагав їм у цьому запрошений спікер - випускник КНТЕУ і практик у сфері SMM - Василь Близнюк.

Юний, проте досвідчений, Василь поділився зі студентами важливими порадами щодо розвитку потрібних для маркетолога навичок, яких він набув під час роботи на таких посадах:

  • SMM Manager в компанії «Resolution Media Ukraine»
  • SMM Manager в компанії «OM OMD Group»
  • Head of SMM в компанії «DIEVO»

Захід відбувся за ініціативи доцента кафедри журналістики та реклами Сови Владислави Вікторівни, яка зазначила, що для успішної кар’єри у сфері маркетингу та реклами, студентам потрібно починати працювати над власним портфоліо вже зараз! А Василь Близнюк на прикладі своєї історії підтвердив, що однією з причин його успішності є активна участь у фестивалях реклами під час навчання в університеті, зокрема Конкурсі Торгової реклами КНТЕУ.

Зустріч була неймовірно цікавою та корисною. Спікер поділився власними секретами на шляху до побудови успішної кар’єри та надихнув студентів починати поєднувати теорію та практику вже зараз. Студенти із задоволенням задавали питання та отримали від спікера додаткові матеріали для розвитку своїх професійних здібностей.

Такі зустрічі хочеться відвідувати і повторювати безкінечно!

26.10.2018
42265
1938
остання редакція 29.10.2018
42265