logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Продовжуємо гарні традиції: «Ашан Райдужний» знову гостинно зустрічає студентів!

Загальна інформація

Для викладачів кафедри менеджменту стало доброю традицією «занурювати» студентів у реальні умови функціонування українських підприємств задля поглиблення їх практичних навичок. Основними орієнтирами при цьому стають провідні сучасні підприємства, найчастіше – лідери ринку роздрібної торгівлі.

У рамках ознайомлення студентів із практикою діяльності сучасних підприємств 29 листопада 2018 року доцентом кафедри менеджменту Н. С. Бєляєвою було проведено виїзне заняття в рамках дисципліни «Менеджмент» для студентів 3-го курсу освітньо-професійних програм «Менеджмент організацій», «Менеджмент персоналу» та «Торговельний менеджмент» в гіпермаркет «Ашан-Райдужний», що тривалий час є стратегічним партнером кафедри менеджменту.

ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет» є українським сегментом мережі супермаркетів та гіпермаркетів французької торговельної мережі «Auchan Group», магазини якої присутні в 16 країнах світу. Пiд час виїзного заняття студенти 3 курсу 7-10 груп ФЕМП мали змогу ознайомитися iз основними бiзнес-процесами торговельного гiпермаркету на прикладi дiяльностi «Ашан Райдужний». Під час екскурсії студенти ознайомилися з історією розвитку підприємства, його структурою, системою управління, особливостями підбору персоналу та вимогами до персоналу, а також мали змогу побачити, як працюють менеджери відділу закупівель, ознайомитися з унікальною системою контролю сектору кас, технологічним процесом м’ясного цеху, відвідати пекарню та цех кондитерських виробів. В межах теми «Соцiальна відповідальність в менеджменті» професіоналами підприємства була надана вичерпна iнформацiя щодо корпоративної соцiальної вiдповiдальностi, яку здiйснює ТОВ «Ашан Украiна Гiпермаркет» в Україні та «Ашан Райдужний», зокрема.

Пізнавальною інформацією для студентів було те, що мережа віддає перевагу співпраці з українськими виробниками та постачальниками, сприяючи постійному створенню робочих місць (сьогодні компанія «Ашан» надала робочі місця понад 3800 співробітникам, які пройшли попереднє навчання її методикам та цінностям).

Наприкінці зустрічі студенти були ознайомлені з відкритими вакансіями у гiпермаркетi, а також з набуттям необхідних компетенцій для виконання функцій менеджера. Наприкінці екскурсії студентам було презентовано можливості професійної реалізації та перспективи кар’єрного зростання в мережі гіпермаркетів «Ашан».

Щиро дякуємо керівництву ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет» за активну плідну співпрацю з КНТЕУ та сподіваємося на наступні зустрічі та гармонійну співпрацю зі стратегічним партнером кафедри менеджменту.

29.11.2018
42265
1398
остання редакція 29.05.2019
43220