Викладач кафедри туризму та рекреації виступив спікером громадського форуму
Загальна інформація
У рамках другого туру Всеукраїнського конкурсу на кращу концепцію історико-культурного та туристичного центру «Річкова брама тисячолітнього Києва» 15 лютого 2019 року у столичному Будинку архітектора відбулася відкрита громадська зустріч конкурсних команд з експертами в галузі туризму.
Конкурс, співорганізаторами якого виступають ГО «Громада Андріївський узвіз», громадська лабораторія «Час надбання» та Національна спілка архітекторів України (НСАУ), ставить на меті «реабілітацію широкого пізнавального потенціалу Поштової площі, створення комфортного публічного простору та розкриття різноманіття туристичних ресурсів стародавньої прибережної частини м. Києва».
До порядку денного експертної зустрічі були винесені питання ролі та місця Поштової площі в туристичній мережі міста; визначення існуючих перешкод на шляху використання її туристичних можливостей; механізмів застосування сучасних ефективних практик організації якісних умов туристичного обслуговування в публічних просторах.
Одним із спікерів форуму виступив доцент кафедри туризму та рекреації КНТЕУ Хлопяк Сергій Васильович, який у своїй доповіді-презентації ознайомив присутніх з практичними аспектами використання у розвитку локальної туристичної дестинації інструментів брендування та маркетингу, мобільних технологій та геоінформаційних систем; визначив перспективні завдання архітектурно-просторової модернізації Поштової площі; наголосив на важливості співпраці з туристичними та екскурсійними організаціями, івент-агентствами, муніципальними структурами. Після завершення доповіді спікером були дані відповіді на питання аудиторії, що складалася з представників творчих, громадських та освітніх кіл Києва: архітекторів та митців, професіоналів туристичного бізнесу, науковців та аспірантів профільних закладів вищої освіти.
За підсумками роботи форуму досягнуто попередніх домовленостей про співпрацю кафедри туризму та рекреації КНТЕУ з громадською лабораторією «Час надбання» у сферах обміну інформацією, взаємного читання лекцій, залучення студентів до реалізації проектів збереження та розвитку об’єктів культурного надбання столиці, виконання прикладних курсових та випускних кваліфікаційних робіт.