logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Brandstorm-2019: бізнес-кейс компанії "L’Oréal" для студентів

Загальна інформація

Давній і надійний партнер КНТЕУ – компанія "L’Oréal" 20 лютого 2019 року презентувала "Brandstorm-2019" – бізнес-кейс для студентської спільноти. Це міжнародна інноваційна гра для студентів 3-го курсу і вище, яка проводиться вже шістнадцятий рік поспіль.

Дедлайн реєстрації 28 лютого 2019 року.

Графік проведення заходу.

Менеджер з персоналу компанії Вероніка Попова розповіла, що цьогоріч завданням учасників проекту визначено створення інноваційних технологій для догляду за шкірою. Основними умовами участі в конкурсі є:

  • реєстрація на міжнародній платформі;
  • наявність команди з 3 мотивованими учасниками, які гарно володіють англійською мовою;
  • та, безумовно, бажання поїхати на міжнародний фінал у Париж.

Під час гри студенти пройдуть кілька етапів обробки конкурсного бізнес-кейсу, дізнаються секрети роботи з дослідницькими та рекламними агенціями, здобудуть навички публічних виступів, підготовки та проведення презентацій.


Про "Brandstorm"

"Brandstorm" — це іноваційна програма для студентів, а також інструмент підбору кадрів для компанії "LOréal", за допомогою якої її спеціалісти мають можливість швидко оцінити можливості учасників і знайти талановитих людей у різних куточках світу. Щорічно після проведення кейс-чемпіонату компанія "L’Oréal" запрошує на роботу близько 200 студентів.

Лінк на платформу тут http://bit.ly/2019BSUA.

Щиро бажаємо учасникам створити креативні й натхненні команди, гідно представити Україну на міжнародному рівні та перемогти!!!

20.02.2019
42265
2012
остання редакція 25.02.2019
42265