Brandstorm-2019: бізнес-кейс компанії "L’Oréal" для студентів
Загальна інформація
Давній і надійний партнер КНТЕУ – компанія "L’Oréal" 20 лютого 2019 року презентувала "Brandstorm-2019" – бізнес-кейс для студентської спільноти. Це міжнародна інноваційна гра для студентів 3-го курсу і вище, яка проводиться вже шістнадцятий рік поспіль.
Дедлайн реєстрації 28 лютого 2019 року.
Менеджер з персоналу компанії Вероніка Попова розповіла, що цьогоріч завданням учасників проекту визначено створення інноваційних технологій для догляду за шкірою. Основними умовами участі в конкурсі є:
- реєстрація на міжнародній платформі;
- наявність команди з 3 мотивованими учасниками, які гарно володіють англійською мовою;
- та, безумовно, бажання поїхати на міжнародний фінал у Париж.
Під час гри студенти пройдуть кілька етапів обробки конкурсного бізнес-кейсу, дізнаються секрети роботи з дослідницькими та рекламними агенціями, здобудуть навички публічних виступів, підготовки та проведення презентацій.
Про "Brandstorm"
"Brandstorm" — це іноваційна програма для студентів, а також інструмент підбору кадрів для компанії "L’Oréal", за допомогою якої її спеціалісти мають можливість швидко оцінити можливості учасників і знайти талановитих людей у різних куточках світу. Щорічно після проведення кейс-чемпіонату компанія "L’Oréal" запрошує на роботу близько 200 студентів.
Лінк на платформу тут http://bit.ly/2019BSUA.
Щиро бажаємо учасникам створити креативні й натхненні команди, гідно представити Україну на міжнародному рівні та перемогти!!!