logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Бізнес-сесія «Аудит якості» у форматі ProductCamp: інновації в навчанні завдяки співпраці зі стейкхолдером «Ашан»

Загальна інформація

З нагоди святкування Дня науки кафедрою менеджменту КНТЕУ спільно з ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет» було організовано та проведено бізнес-сесію «Аудит якості» в інноваційному форматі ProductCamp. Упроваджуючи новий міжнародний формат у навчання, студенти спеціальності «Менеджмент» під керівництвом доц. Ю. В. Білявської 17 травня 2019 року виконали цікаве практичне завдання з дисципліни «Операційний менеджмент» у вигляді рухомої, практичної та активної анти-конференції на базі магазину «Ашан» за адресою вул. Здолбунівська, 17. Допомогу в організації заходу їм надала начальник сектору людських ресурсів Тамара Левченко, яка з нетерпінням чекала на зустріч зі студентами університету.

Захід розпочався з привітання та стислої історії створення і розвитку світової мережі "Аuchan", однак цього разу студентів захопила не оглядова екскурсія, а нагода попрактикуватися як експерти та максимально використати теоретичні знання. У заході взяли участь понад 35 студентів, які були об’єднані в 5 незалежних команд. Керівники команд Арсен Літвінов, Нікіта Клімашин, Катерина Слободяник, Настя Шевченко та Ірина Кухарчук, отримавши завдання, відразу продемонстрували навички лідерства та менеджменту, сформулювавши назви команд та чітко розподіливши обов’язки між учасниками. За відведений час команди проінспектували якість периметрів магазину, що були запропоновані Тамарою Левченко, а саме: овочі та фрукти, товари світу, побутова техніка, напої, молочна продукція. Визначивши критерії якості продукції та сфери обслуговування, учасники команд з’ясували притаманні недоліки та сформулювали пропозиції щодо їх ліквідації, а також представили вирішення основної проблеми обраної секції товарів із використанням методу «5 Чому?» Сакіті Тойода.

Для підведення підсумків були запрошені також керівники зазначених периметрів: Олександр Левковський, Ірина Луферова та Лілія Польчина. Під час презентації відповідей представники магазину поділилися зі студентами своїми професійними знаннями та з цікавістю вислухали звіт проведеного студентами аудиту. Окрім того, протягом зустрічі студенти змогли поспілкуватися з випускниками, які вже працюють у магазині та зі студентами, які наразі проходять виробничу (переддипломну) практику. Таке спілкування дало змогу дізнатися про проект «Комерсант майбутнього» від «Ашан Рітейл Україна». Студенти із захопленням слухали Людмилу, яка була обрана за програмою «Комерсант майбутнього» і розповіла про широкий вибір професій та напрямів діяльності, досвід роботи в міжнародній компанії, професійні тренінги та навчання, комплексні програми розвитку, можливість кар’єрного зростання, офіційне працевлаштування, стабільну заробітну плату та індивідуальні премії,  соціальний пакет,  високопрофесійний та захоплений своєю справою колектив.

Викладачі та студенти кафедри менеджменту щиро вдячні за гостинність керівникам магазину «Ашан» та нагоду розвивати інноваційні проекти і втілювати їх у життя!

17.05.2019
42265
2011
остання редакція 20.05.2019
Vega