Договір про партнерство з провідною вітчизняною компанією-розробником програмного забезпечення для логістики «Мурашина логістика»
Загальна інформація
Між Київським національним торговельно-економічним університетом (КНТЕУ) та провідною вітчизняною компанією-розробником програмного забезпечення для логістики «Мурашина логістика» підписано договір про партнерство.
Онлайн-платформа «Мурашина логістика» стає базовим програмним продуктом, на якому проходитимуть підготовку з управління транспортуванням та інформаційних систем в логістиці студенти спеціалізацій «Логістична діяльність», «Логістика та управління ланцюгами постачання», «Товарознавство та комерційна логістика».
«Мурашина логістика» стає партнером кафедри торговельного підприємництва та логістики у забезпеченні роботи новоствореної Логістичної Лабораторії.
Онлайн-платформа «Мурашина логістика» призначена для організації роботи транспортних служб і торговельних представників. Система складається з 4 модулів:
- Мобільна торгівля – організація роботи торговельних представників;
- Планування – розрахунки оптимальних маршрутів руху транспортних коштів;
- Контроль – відстеження поточного місця розташування автомобілів, GPS-трекинг;
- Аналітика – формування звітних форм і документів.
Платформа представлена на ринку з 2013 року й має більш 500 клієнтів з 11 країн світу. При розрахунках маршрутів система може враховувати більше 60 параметрів, що настроюються, і легко адаптується під різні типи бізнесу. Відкрите API дозволяє набудовувати обмін даними з кожної обліковою системою, а також одержувати дані трекерів підключених до якої-небудь платформи GPS-моніторингу. Власний мобільний додаток передає кур'єрам на планшети дані про замовлення, інформацію про клієнта та маршрут руху автомобіля. Торговельні агенти, використовуючи мобільний додаток, можуть оформляти замовлення на доставку нових партій продукції, отримувати дані про залишки та робити фотозвіти.
Компанії, що впровадили систему в роботу, скорочують загальний пробіг транспортних засобів – порядку 20%, зменшують час обслуговування точок доставки на 30%, на 15% скорочують автопарк, а час роботи логіста, необхідний на формування маршрутів скорочується в середньому на 75%.