Участь КНТЕУ в Одеському студентському рекламному форумі
Загальна інформація
В Одеському національному економічному університеті (ОНЕУ) протягом 4-6 липня 2019 року відбувався Одеський студентський рекламний форум, що об’єднав два проекти: «Реклама-Фест» та «Рекламний полігон» (літо, 2019).
Організаторами зазначених проектів виступили кафедра маркетингу ОНЕУ (зав. кафедри проф. Літовченко І. Л.) та кафедра маркетингу КНТЕУ (зав. кафедри проф. Ромат Є. В.) за участю в.о. завідувача та викладачів кафедри журналістики та реклами КНТЕУ - Я. В. Лісун, Г. В. Алданькової та Є. О. Кияниці.
Відкриваючи фестиваль та вітаючи учасників, ректор ОНЕУ М. І. Звєряков зазначив: «Майбутнє нашої країни залежить від нинішнього молодого покоління небайдужих людей, що доводять роботи учасників фестивалю реклами, які порушують серйозні та актуальні проблеми сучасного суспільства».
Координатор проекту «Реклама Фест» та «Рекламний полігон» завідувач кафедри маркетингу КНТЕУ Є. В. Ромат наголосив: «Учасники цьогорічного фестивалю – справжні креативні особистості, які з кожним роком відточують свою професійну майстерність, що безумовно стане корисним для провідних рекламних агентств».
Співорганізатор фестивалю завідувач кафедри маркетингу ОНЕУ І. Л. Литовченко зазначила, що необхідно розвивати нові таланти та робити якісну рекламу для підвищення рівня життя вітчизняного суспільства.
Програма фестивалю виявилась насиченою, цікавою та корисною. Спікери як справжні фахівці та професіонали в галузі реклами ділилися унікальною інформацією та досвідом.
Найкращі відеороботи презентувала заступник директора PR-BTL компанії «Вавілон», керівник комплексного проекту «Дивись Українське!» Ольга Лесик.
Секретами дієвої реклами ділився на своєму майстер-класі креативний директор компанії «Saatchi & Saatchi» Ukraine Костянтин Шнайдер, голова журі креатив-батлу «Рекламний полігон».
Майстер-клас провела Тетяна Федорова, член журі «Реклама-Фест», регіональний менеджер фармацевтичної компанії KRKA.
Відповідно до завдань проекту «Рекламний Полігон» було подано та представлено роботи команд-учасників із Києва, Одеси, Харкова, Чернігова.
За результатами конкурсу «Рекламний полігон» ІІ місце посіла робота «Carlsberg» студента КНТЕУ Владислава Сліпченка, магістра 2 курсу, спеціальність 075 «Маркетинг». Студентка КНТЕУ Радченко Вероніка отримала заохочувальний диплом від журі.