logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкриття нового сезону "Business2Students"

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті 11 вересня 2019 року відбулось відкриття нового сезону освітнього проєкту "Business2Students", який із 2016 року надає студентам можливість отримати нові практичні знання, поспілкуватися з першими особами провідних компаній,  отримати актуальну інформацію щодо стажування та подальшого працевлаштування.

Презентація почалась з екскурсії учасників університетом, демонстрації можливості модернізованого бібліотечного комплексу "СМАРТ-бібліотека", університетського коворкінгу KNUTE HUB (у якому будуть відбуватися майстер-класи спікерів нового сезону), нових навчальних лабораторій, зокрема лабораторії енології.

Професійне обговорення етапів та програми проєкту проходило в невимушеній та дружній атмосфері прес-сніданку за участю  представників організацій-партнерів та численних засобів масової інформації. Модератором заходу традиційно виступила ініціатор проєкту Наталія Дмитренко, директор з маркетингу "Arricano".

Ректор КНТЕУ Анатолій Антонович Мазаракі наголосив на цінності проєкту "Business2Students" для всіх його учасників: "Формування тісного й ефективного зв'язку бізнесу та освіти є одним з ключових напрямків розвитку сучасного університету. КНТЕУ не перший рік реалізує в даному контексті модель "Універсітет.4.0", забезпечуючи системну синергію стейкхолдерів освіти. Співпраця з "Business2Students" має системний інноваційний характер: тільки так можна бути корисними суспільству і розвивати актуальні компетентності випускників. Цього року ми раді, що наша співпраця з проєктом "Business2Students" розширює межі, студенти Одеського торговельно-економічного інституту КНТЕУ матимуть змогу поспілкуватися з практиками в галузі комунікацій".

Важливість розвитку проєкту та взаємовідносин університету з представниками бізнес-середовища підкреслила перший проректор Наталія Володимирівна Притульська"Ініціатива "Business2Students" і наші спільні активності важливі, насамперед, для студентів. КНТЕУ вже багато років є центром наукових і освітніх подій, цікавих і мотивуючих колаборацій, ми цінуємо, коли подібні проєкти працюють на довгострокову перспективу".

Темою нового сезону є PR та комунікації. Наталія Дмитренко так пояснила обрану тему: "Уміння вибудовувати комунікації – важливий фактор успіху, результативної кар'єри і розвитку особистості. Бізнес працює так, що більше немає сумнівів у необхідності роботи з репутацією бренду компанії, а ця робота багато в чому визначається ефективною стратегією зовнішніх і внутрішніх комунікацій і Public Relations".

Кожен майстер-клас сезону "B2S: PR та комунікації" розроблений спеціально для проєкту – на кожну зустріч спікери готують не тільки теоретичну базу, а й кейси, живі приклади і реальні бізнес-ситуації.

Новацією сезону осінь-зима 2019 року є розширення географічних меж проєкту:  

 3 майстер-класи відбудуться в Одеському торговельно-економічному інституті КНТЕУ.

Вже другий рік поспіль проєкт проходить за підтримки компанії "Watsons Україна" – найбільшого роботодавця у сфері рітейлу, який системно працює з молодими фахівцями. Катерина Веремєєва, начальник відділу корпоративних комунікацій і зв'язків із громадськістю "Watsons Україна" зазначила: "Для "Watsons" це, насамперед, соціальний проєкт. Ми хочемо наблизити активних, перспективних студентів (а саме такі відвідують майстер-класи "Business2Students") до реалій бізнесу. Розуміння бізнес-процесів і особливостей ділового середовища прискорює адаптацію до професійного життя. Наша відповідальність великого роботодавця і ритейлера – надати їм можливості для живого спілкування з кращими експертами ринку. А слухачі дають нам зрозуміти наших майбутніх співробітників і клієнтів".

Захід відвідали Олена Обухівська, менеджер з комунікацій "Ariccano" та представники компанії "Watsons Ukraine": операційний директор Анна Савельєва, директор з персоналу Олена Рубанець та PR-директор Катерина Веремєєва.

Запрошуємо всіх охочих відвідати перший майстер-клас цього сезону від Володимира Дегтярьова, якій відбудеться 18 вересня 2019 року о 14:00 в KNUTE HUB.

Більше про подію...

11.09.2019
42265
3995
остання редакція 09.10.2019
43220