Гіпермаркет «Ашан-Чернігівська» гостинно вітає студентів-першокурсників!
Загальна інформація
На вимогу часу та в рамках проходження практики вступу до фаху студенти першого курсу активно залучаються до екскурсій та виїзних занять на вітчизняні підприємства, які функціонують у сфері їх майбутньої професії. Тож 5 вересня 2019 року студенти 1-го курсу ФЕМП спеціалізації «Менеджмент персоналу» спільно з наставником – доцентом кафедри менеджменту Іриною Миколайчук завітали з екскурсією на одне із найбільших підприємств торгівлі – гіпермаркет «Ашан-Чернігівська»,* що вже тривалий час є стратегічним партнером КНТЕУ.
Гостинно вітаючи студентів, начальник відділу персоналу гіпермаркету «Ашан-Чернігівська» Людмила Яременко розповіла про історію створення, розвитку та функціонування торговельної мережі на вітчизняному ринку, особливості її організаційної побудови з орієнтацією на європейські стандарти, особливості роботи з персоналом: командний підхід до роботи, регламент в організації роботи персоналу, принципи соціальної відповідальності та постійна реалізація соціальних проектів заради збереження високої репутації підприємства на ринку рітейлу.
Студентам освітньої програми «Менеджмент персоналу» було цікаво дізнатися від пані Людмили про можливості проходження виробничої практики на підприємстві, поєднання навчання з роботою у вихідні дні, особливості оплати праці та гарантії підприємства щодо соціального захисту персоналу.
Щиро дякуємо керівництву ТОВ «Ашан Україна гіпермаркет» за активну плідну співпрацю з КНТЕУ та особисто Людмилі Яременко за організацію пізнавальної екскурсії, цікавий стиль презентації інформації, що загалом дозволило отримати відвідувачам унікальні знання від одного з лідерів вітчизняного ринку роздрібної торгівлі!
*ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет» є українським сегментом мережі супермаркетів та гіпермаркетів французької торговельної мережі «Auchan Group», що присутня в 16 країнах. Понад 12-років досвід роботи в Україні гіпермаркетів "Ашан" його основними принципами є довіра, відкритість та досконалість, а ключовими факторами успіху залишаються: низькі ціни на товари, широкий асортимент товарів, продаж винятково свіжої продукції, наявність власної торгової марки. Мережа віддає перевагу співпраці з українськими виробниками та постачальниками, сприяючи постійному створенню робочих місць та внутрішньоорганізаційному навчанню працівників.