Компетентності майбутніх фахівців сфери гостинності в надійних руках
Загальна інформація
Викладачі кафедри готельно-ресторанного бізнесу спільно зі стейкхолдерами освітньо-професійних програм у період з 7 вересня 2019 року по 2 жовтня 2019 року організували цикл виїзних практичних занять для студентів, які навчаються за спеціалізацією «Готельний і ресторанний менеджмент» та спеціальністю «Готельно-ресторанна справа» в найкращих готелях України. Практичні заняття у форматі коворкінгу проведено на підприємствах готельного бізнесу:
– готель «Ibis Kiev Railway Station» (міжнародна готельна мережа «Ibis»), де к.е.н., доц. Охріменко А.Г. та к.е.н. доц. Гопкало Л.М. спільно з директором з персоналу Майєю Ползуновою провели практичні заняття для студентів 2 курсу 4 та 7 груп на тему «Організація прийому та розміщення туристів у готелях категорії 4*». Студенти відпрацювали професійні навички щодо реєстрації та поселення гостей, брали участь у вирішенні завдань, у документальному оформленні та спілкувалися з гостями;
– готель «Україна», у якому к.е.н., доц. Салімон О.М. та к.е.н., доц. Бовш Л.А. спільно з працівниками служб готелю Тетяною Марчук, Оленою Галунко і Валерією Кравченко презентували студентам 2 курсу 11 групи та 3 курсу 7 групи практичні прийоми організації розміщення туристів у готелі категорії 4*. Студенти відпрацювали професійні навички щодо реєстрації та поселення туристів, безпосередньо брали участь у супроводженні туристів до номеру;
– готель «Aloft Kiev» (міжнародна готельна мережа «Mariott»). К.е.н., доц. Охріменко А.Г., к.е.н., доц. Бовш Л.А., к.е.н., доц. Гопкало Л.М. спільно із тренінг-менеджером Наталією Руденко провели практичні заняття для студентів 2 курсу 4, 7 та 8 груп на тему «Організація роботи готелів категорії 4*». Студенти ознайомились із системою служби прийому та розміщення, організацією роботи ресторанів готелю, набули практичних навичок роботи з внутрішніми документами відповідних служб, організовували поселення і виселення туристів, клінінгові процеси в номерах, брали участь в організації ділового івенту в ресторані;
– готель «Aloft Kiev» (міжнародна готельна мережа «Mariott»), у якому к.е.н., доц. Сененко І.А. та к.е.н., доц. Ткачук Т.М. спільно із менеджером з продажу Наталією Бідюк провели лабораторне заняття на тему «Автоматизація бізнес-процесів готелю на прикладі інформаційної системи управління «OPERA PMS». Студенти 4 курсу 8 групи ознайомилися з модулями програми, правилами електронного документообігу, набули навичок створення операційної інформації, її обробки в підрозділах готелю;
– готель «Дніпро», у якому к.е.н., доц. Охріменко А.Г. та к.е.н., доц. Бовш Л.А. спільно з керівниками функціональних підрозділів Глушенко Марією, Малегус Романом, Овсянніковою Тетяною ознайомили студентів 2 курсу 4 та 7 груп з організацією зустрічі, реєстрації та поселення гостей. Студенти мали нагоду взяти участь у вирішенні завдань організації поселення гостей з бронню, документального оформлення, визначення статусу номерів в електронній базі готелю, організації супроводження багажу гостей до номеру;
– апартамент-готель «Сенатор Майдан», у якому к.е.н., доц. Компанець К. А. та Міска В. Г. спільно з менеджером готелю Рачкіндою Іриною провели заняття на тему «Інформаційні системи в готелях» та ознайомили студентів 4 курсу 6, 7 групи з особливостями роботи інформаційної системи готелю. Студенти набули практичних навичок щодо бронювання послуг та моніторингу розміщення, з опціями прикладної програми «НRS Fidelio Front Office», електронними документами служб, взяли участь в електронній реєстрації гостей. У процесі обговорення студенти визначали перспективи застосування інформаційних систем в організації обслуговування гостей готелю.
Кафедра готельно-ресторанного бізнесу висловлює щиру вдячність надійним партнерам освітньо-професійних програм за можливість імплементувати теоретичні знання в професійне середовище!