Засідання журі Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами
Загальна інформація
У Київському національному торговельно-економічному університеті 25 жовтня 2019 року відбулося засідання журі VІI Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами.
Цьогорічний конкурс набув особливого відгуку творчої молоді, зацікавленої перспективами розвитку реклами. На розгляд журі представлено понад 250 робіт у дев’яти номінаціях, найпопулярнішими з яких стали «Зовнішня реклама» та «Друкована реклама».
Також засновниками конкурсу запроваджено нову номінацію «Реклама корпоративної соціальної відповідальності торговельного підприємства», яку підтримали партнери КНТЕУ – корпорація "Watsons Україна".
Авторитетне журі: Данчева Ольга – голова ГО «Товариство незалежних експертів»; Жиленкова Вікторія – керівник «Спорт Медіа Плюс»; Коробка Максим – засновник компанії «ПУСК» (перша українська сувенірна компанія); Панов Олексій – голова департаменту дизайну «Медіаняня»; Петрусяк Михайло – власник РА «Ohakagency»; Таргонська Марина – керівник «К-Медіа Плюс»; Чаурова Світлана – директор з маркетингу «Ekonomika+» - здійснило фахову оцінку конкурсних робіт та обрало найкращі. Представники рекламної та PR-індустрії відзначили креативність юних учасників конкурсу, достатньо високий рівень виконання та перспективи найкращих робіт для впровадження в практику рекламної діяльності.
Робота вельмиповажного журі була продовжена на круглому столі, де були обговорені тренди розвитку сучасного ринку рекламної продукції та нові вимоги, що постають у професійній підготовці журналістів, рекламістів та піарників.
Із роботами учасників та переможців конкурсу можна буде ознайомитись у галереї – переході до бібліотечного корпусу, починаючи з 5 листопада.