logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Розвиток cashback-сервісу з використанням рекламних технологій

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті 6 листопада 2019 року відбулася тематична дискусія: «Розвиток cashback-сервісу з використанням рекламних технологій».

Яніна Лісун, к.е.н., доцент, презентувала аудиторії власний кейс, що розкривав сутність фіскалізації чеків, отримання cashback за умови здійснення торговельної діяльності. За результатами кейсу студенти взяли участь у дискусії, склали рейтинг кращих  cashback-сервісів України та обґрунтували власні рекламні концепції.

Автори кращих рекламних робіт – Єрмак Маргарита, Таргоній Олександра, П’ятак Ольга, студенти 3 курсу ФТМ, отримали відзнаку та пам’ятні призи від Дмитра Яцишина, представника Української ради бізнесу, за креативну ідею до промо кампанії на підтримку фіскалізації чеків.

Зустріч відбулая з ініціативи кафедри журналістики та реклами та за підтримкою Української ради бізнесу.

06.11.2019
42265
550
остання редакція 13.11.2019
42265