logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Представники КНТЕУ на лекції видатного професора Чан Кіма: «Blue Ocean Shift: Beyond Competing»

Загальна інформація

Завідувач кафедри міжнародного приватного, комерційного та цивільного права Н. А. Мазаракі, завідувач кафедри світової економіки Г. В. Дугінець та професор кафедри економічної теорії та конкурентної політики А. Г. Герасименко 16 листопада 2019 року відвідали лекцію автора бестселера «Стратегія блакитного океану» професора В. Чан Кімa, яка відбулася за сприянням Академії ДТЕК – партнера КНТЕУ за освітньою програмою «Економіка галузевих ринків». Це була масштабна бізнес-подія, головним питанням якої стало, чому заснована на конкуренції традиційна стратегія розвитку держави та бізнесу не здатна забезпечити високі темпи економічного зростання. 

Під час своєї лекції «Blue Ocean Shift: Beyond Competing» (Перехід до блакитного океану: поза конкуренцією) професор Чан Кім надав практичні поради приватному та державному сектору щодо переходу від «червоного океану» з жорсткою конкуренцією до «блакитного океану» з необмеженим потенціалом для розвитку.

У рамках стратегічного діалогу відбулася панельна дискусія за участю керівництва уряду щодо важливості лідерства, а також обговорення необхідності ціннісних інновацій керівництвом провідних вітчизняних компаній. Модерував дискусію Павло Шеремета − радник Academy DTEK, провідний український економіст, міністр економічного розвитку та торгівлі України (2014 р.), президент і старший консультант Інституту стратегії блакитного океану Малайзії (2008−2011 рр.).

Зазначимо, що в Київському національному торговельно-економічному університеті вже тривалий час використовують в освітній діяльності наведені в книзі професора Чан Кіма 150 успішних прикладів втілення стратегії блакитного океану в реальність.

*Довідково: стратегія блакитного океану (Blue Ocean Strategy) - книга зі стратегії бізнесу, видана в 2005 році. Автори: В. Кім Чан і Р. Моборн. Книга була переведена 40 мовами світу (зокрема українською) і продана тиражем понад два мільйони примірників.

16.11.2019
42265
5367
остання редакція 18.11.2019
Vega