logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Конкурс «Авторська розробка PR-стратегії КНТЕУ»

Загальна інформація

За сприянням соціально-освітнього проєкту "Business 2 Students" і кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету відбувся студентський конкурс «Авторська розробка PR-стратегії КНТЕУ».

Конкурс реалізовано в рамках вивчення дисципліни "Теорія зв'язків з громадськістю", що дозволило провести для студентів лекції у форматі workshop із демонстрацією головних PR-інструментів та кейсів. 

Разом зі студентами  відпрацьовано аналітичні методи для підготовки PR-стратегії, результати яких можна ефективно інтегрувати в процесі розробки авторської PR-стратегії КНТЕУ.

Куратор конкурсу -  Олена Обухівська, PR-менеджер компанії "Arricano".

Члени журі:

  • Наталія Притульська, перший проректор КНТЕУ;
  • Яніна Лісун, завідувачка кафедри журналістики та реклами;
  • Олена Семенець, доктор філологічних наук, професор кафедри журналістики та реклами;
  • Наталія Дмитренко, директор із маркетингу компанії "Arricano", ініціатор проєкту "Business2Students";
  • Володимир Дегтярев, співвласник і СЕО "Newsfront";
  • Олександр Стенькин, заступник  директора з маркетингу компанії "Watsons";
  • Вікторія Єсауленко, директор із маркетингу компанії "Asters";
  • Катерина Веремєєва, PR-директор компанії "Watsons".

На розгляд журі було представлено проєкти студентів декількох команд, 3 курсу бакалаврату та 1 курсу магістратури, що навчаються за спеціальністю 061 "Журналістика":

  • Петухова Діана та Чукін Ілля,
  • Ясько Єлизавета та Кравченко Катерина,
  • Тугарьова Валерія та Тимченко Катерина,
  • Іванова Світлана та Квасниця Віліна,
  • Сторожук Яна,
  • Віннікова Влада (до речі, з непрофільної спеціальності, студентка факультету ресторанно-готельної справи).

Студенти представили авторські креативні ідеї на практиці, запропонували інструменти посилення лідерських позицій та заходи з нарощення репутаційного капіталу КНТЕУ з використанням класичних та інноваційних PR-технологій.  

Церемонія нагородження відбулась 11 грудня 2019 року.

Переможцями конкурсу «Авторська розробка PR-стратегії КНТЕУ» стали Петухова Діана та Чукін Ілля, які отримали можливість стажування у "Watsons" протягом місяця!

Сторожук Яні, відзначеній у номінації «Внутрішні комунікації університету», подарували набір книжок про розвиток маркетингу і становлення особистості.

Віннікова Влада відзначена в номінації «Колаборація факультетів».

Усі учасники конкурсу отримали сертифікати та цінні призи від "Watsons".

11.12.2019
42265
5588
остання редакція 16.12.2019
Vega