logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Global Mentory Institute: кращі практикуми для найкращих студентів

Загальна інформація

Поєднання ґрунтовних теоретичних знань, сталих практичних навичок та підтримки студентів з боку представників національних та міжнародних бізнес-компаній - давно стало невід’ємною частиною освітнього процесу в Київському національному торговельно-економічному університеті.

Тож головними партнерами для університету стають освітні проєкти, започатковані як бізнес-компаніями, так і окремими людьми.

Одним із таких проєктів є "Global Mentory Institute", ініціатором реалізації якого став міжнародний експерт, економіст, а також заступник директора Центру бізнес-тренінгу КНТЕУ – Ігор ГАРБАРУК.

У 1-му семестрі 2019-2020 навчального року в рамках освітнього проєкту відбулася низка виїзних практичних майстер-класів безпосередньо на майданчиках відомих національних та міжнародних рітейл-компаній. Під час цих виїзних практикумів керівники ТОП-рівня бізнес-компаній ділились зі студентами найбільш інноваційною інформацією щодо процесу побудови взаємодії торговельних компаній зі своїми клієнтами – споживачами їхніх послуг та широкого асортименту товарів.

Перший практикум відбувся 18 жовтня на базі найсучаснішого магазину мережі гіпермаркетів “Епіцентр” на Петрівці, спікером якого для студентів стала знаний у стінах нашого університету експерт з питань роздрібної торгівлі, а також керівник відділу розвитку салонів плитки та сантехніки компанії «Епіцентр-К» Оксана КАБІЦІЙ. Висвітлюючи тему поєднання форматів салону і  DIY у межах одного торговельного майданчика та розкриваючи професійні секрети побудови ефективних продажів, пані Оксана розповідала не лише про досягнення компанії, але в щирій та відвертій розмові вказувала на ті помилки, які були здійснені під час роботи, для того, щоб студенти під час власної бізнес-діяльності мали змогу їх уникнути та мінімізувати втрати власних компаній.

25 жовтня студентів університету вже вітав магазин преміальних продуктів "Selecto Fresh Market", де наставником для студентів з питань особливостей формування асортименту магазину селективних та ексклюзивних продуктів став управляючий партнер компанії Максим МАРЩІВСЬКИЙ. Наприкінці зустрічі, крім отриманих безпосередньо від власника бізнесу знань, на студентів чекала найсмачніша італійська піца, позитивний настрій та яскраві емоції!

Міжнародна мережа магазинів "WATSONS" гостинно вітала студентів університету 1 листопада. Зустріч відбулася відразу на 2-х торговельних майданчиках мережі – у магазинах розташованих у торговельно-розважальних центрах "GULLIVER" та "OCEAN PLAZA". Студенти мали нагоду не тільки побачити роботу магазинів зсередини, але й безпосередньо взяти участь у процесах роботи в самих магазинах. Наставниками для наших студентів стали операційний директор роздрібної мережі Анна САВЕЛЬЄВА, заступник операційного директора мережі Юлія ХОМУТОВСЬКА, регіональний менеджер Яніна ЗЮБРИЦЬКА та територіальний менеджер Тетяна ПАНЬКОВИЧ.

8 листопада в KNUTE HUB відбувся майстер-клас засновника освітнього проєкту " Global Mentory Institute" Ігоря ГАРБАРУКА. Зі студентами та викладачами університету він поділився власним професійним досвідом щодо основних принципів формування комерційної політики торгового оператора на основі концепції широкого дискаунту.

А вже 15 листопада наших студентів чекали в офісі представництва дилера автомобілів Audi – ”Ауді Центр Віпос”, де студенти мали нагоду не просто ознайомитися з найбільш інноваційними автомобілями компанії "Audi AG", але й поспілкуватися із заступником генерального директора компанії “ВІПОС” з продажу Олександром ІВАНЧЕНКОМ. Активний діалог у форматі “запитання-відповіді” студентів із бізнесменом з реального сектору економіки, де реалії життя та особисті практичні навички були на першому місці - у розмові без прикрас та теоретичних сентенцій, допоміг студентам осягнути секрети особливостей продажу автомобілів преміального класу кінцевим споживачам в умовах нестабільності українського ринку.

Фінальний практикум освітнього проєкту відбувся 22 листопада в центральному офісі Групи компаній "ФОКСТРОТ". Тему практикуму “Ребрендинг – його задачі, інструменти та результати” студентам розкрила pr-менеджер компанії Оксана КОВАЛЬЧУК, яка у вигляді презентації розповіла, як формувалась логіка рішень щодо підготовки та реалізації практичного кейсу ребрендингу мережі «Фокстрот» у 2018-2019 роках, та показала з яких етапів в інформаційному просторі складається система комунікацій із кінцевим покупцем товарів мережі магазинів.

Результатом освітнього проєкту стали підготовлені студентами особисті проєкти концепцій торговельних проєктів.

Переможцями конкурсу проєктів стали студенти 3-го курсу ФТМ Анна КОВАЛЕНКО та Даниіл ПЕТЧЕНКО з концепцією магазину "Fast&Smart Store". Розроблена студентами концепція FSS передбачає здійснення покупки необхідних товарів за 5 хвилин. Основа концепції – це збільшення комфортності покупки та зменшення часу на її здійснення, а також позбавлення клієнтів від фальшивих посмішок персоналу та незадоволених касирів завдяки запропонованим студентами інноваційним технологіям.

Завдяки співпраці з КНТЕУ та активній участі студентської молоді - освітній проєкт "Global Mentory Institute" постійно розвивається і в наступному семестрі буде радий бачити всіх охочих на своїх практикумах та відкритих лекціях!

16.12.2019
42265
7000
остання редакція 18.12.2019
433884