VIІІ Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами
Загальна інформація
Цьогорічний VIІІ Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами, який проходив у Київському національному торговельно-економічному університеті в декілька етапів, набув особливого відгуку творчої молоді, зацікавленої перспективами розвитку реклами.
На розгляд журі представлено роботи в 7 номінаціях, найпопулярнішими з яких стали «Зовнішня реклама» та «Друкована реклама». Особливістю конкурсу цього року є зростання популярності номінацій «Інтернет-реклама» та «Фірмовий стиль».
20 листопада 2020 року в форматі ZOOM конференції відбулося засідання професійного журі, яке здійснило фахову оцінку конкурсних робіт та обрало найкращі.
Склад журі:
- Шуляк Богдан, власник і креативний директор дизайн-студії «Sixhats» і «Goodstory studio» – співголова журі;
- Макаревич Ярослав, директор Action Global Communications-Україна;
- Мевша Марія, провідний фахівець із соціальних комунікацій та зв'язків із громадськістю АТ «Укргазвидубування»;
- Петрусяк Михайло, власник рекламного агентства «Оhakagency»;
- Семеха Олена, керівник відділу маркетингу ТОВ «Sigma Engineering».
Представники рекламної та PR-індустрії відзначили креативність учасників конкурсу та перспективи впровадження найкращих ідей у практику рекламної діяльності.
На конкурс подано 236 робіт. До шорт-листа конкурсу увійшло більше 50 робіт, серед яких було визначено переможців.
27 листопада 2020 року у форматі ZOOM конференції об 11:30 у КНТЕУ відбудеться підбиття підсумків та нагородження переможців VIII Всеукраїнського студентського конкурсу торговельної реклами.