Пріоритети розвитку освітніх програм у постковідний період: спільний погляд освіти та бізнесу
Загальна інформація
Факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету на чолі з ректором КНТЕУ Мазаракі Анатолієм Антоновичем 26 січня провів інтерактивний нетворкінг на тему «Постковідний рестарт ресторанно-готельного та туристичного бізнесу: нові моделі розвитку».
У заході взяли участь 100 учасників, зацікавлених у розвитку сфери гостинності та туризму, динамічній та гнучкій зміні освітніх програм для формування висококваліфікованого фахівця у цій сфері. Склад учасників сформували: гаранти та члени груп забезпечення спеціальностей, які відповідають за виконання освітніх програм за спеціальностями ФРГТБ, стейкголдери освітніх програм, аспіранти та студенти. Модератором онлайн-зустрічі була декан факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу, д.е.н., проф. Надія Ведмідь.
Зі своїми напрацюваннями та пропозиціями щодо особливостей перезавантаження готельно-ресторанного та туристичного бізнесу в постковідний період та визначенні тенденцій формування професійних компетентностей фахівців сфери гостинності поділилися:
- Ірина Сідлецька – президент Асоціації готелів та курортів України (випускниця КНТЕУ 2001 р.),
- Тетяна Тимошенко – голова ради Всеукраїнської федерації роботодавців у сфері туризму України,
- Антон Тараненко – голова правління Асоціації VisitUkraine (здобувач ступеня доктора філософії в КНТЕУ),
- Паоло Брешиа – президент асоціації «UMC-Італія» (Італія),
- Ян Брецко – директор Академії професійної освіти «Меркур» (Словаччина),
- Денис Ларін – керуючий рекреаційним комплексом «Selfish Club»,
- Олександра Ілляшенко – директор із сервісу та розвитку мережі ресторанів «Rebra&Kotlety» (випускниця КНТЕУ 2018 р.),
- Лілія Заєць – менеджер проєктів у готельному бізнесі (випускниця КНТЕУ 2015 р.),
- Віта Козар – бренд-шеф компанії «Profitex» в Україні, експерт із крафтових пекарських технологій,
- Тетяна Кондратенко – директор ТОВ «АР-ТІ-ПІ» туристичного оператора «Vitiana»,
- Олександр Туник – менеджер з маркетингу мережі туристичних агенцій «Piligrim.ua» (випускник КНТЕУ 2018 р.),
- Наталія Незнамова – голова представництва авіакомпанії КЛМ та AIRFRANCE в Україні (випускниця КНТЕУ 2006 р.),
- Віктор Тимчишин – шеф-кухар мережі ресторанів «Guramma Італія», «Guramma Азія» (випускник КНТЕУ 2020 р.) тощо.
У процесі обговорення всі учасники дійшли висновку, що сферу гостинності та туризму, яка зазнала значного впливу пандемії Covid-19, очікує зростання, оскільки своєчасне запровадження в діяльність суб’єктів господарювання медичних протоколів, діджиталізація бізнес-процесів, активізація дистанційного спілкування з учасниками процесу обслуговування і господарської діяльності з використанням IT-технологій створили реальні можливості для пожвавлення ринку щодо досягнення показників розвитку сфери гостинності та туризму 2019 року у 2022 р.
Учасники зустрічі одностайно зазначили про високий рівень освітнього процесу в університеті, про фахові компетентності випускників освітніх програм та їх спроможність стати частиною бізнес-еліти сфери гостинності та туризму.
Декан Надія Ведмідь зазначила, що освітній контент спеціалізацій факультету та рівнів вищої освіти: початкового (освітній ступінь «молодший бакалавр»), першого (освітній ступінь «бакалавр»), другого (освітній ступінь «магістр») - є гнучким та адаптивним щодо змін в освітньому процесі, спричинених пандемією Covid-19.
Учасники інтерактивного нетворкінгу продемонстрували зацікавленість у викладанні проблемних лекцій, публікації спільних наукових та навчальних матеріалів, створенні спільних онлайн-курсів, різноманітних сертифікатних програм, спільному ініціюванні грантових проєктів та науково-дослідних тем.
Захід відбувся на високому рівні. Факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу з натхненням імплементуватиме в освітній процес фахові поради стейкголдерів освітніх програм.
Велика вдячність учасникам інтерактивного нетворкінгу.
Співпраця факультету та стейкголдерів набуває нових обертів.