logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Відкрита лекція «Сегментація ринку моди»

Загальна інформація

24 жовтня 2013 року в Київському національному торговельно-економічному університеті була проведена відкрита лекція провідного спеціаліста кафедри ергономіки і проектування одягу Київського національного університету технологій та дизайну, к.т.н., доц. Пашкевич Калини Лівіанівни на тему «Сегментація ринку моди» для студентів бакалаврів факультету товарознавства і торговельного підприємництва професійного спрямування «Товарознавство та комерційна логістика»,«Товарознавство та організація зовнішньої торгівлі», «Управління товарними системами та мерчандайзинг», «Товарознавство та експертиза в митній справі».

Під час лекції було охарактеризовано ринок моди, проаналізовано сучасний асортимент на вітчизняному та світовому ринку. Лекція викликала зацікавленість аудиторії, про що свідчило жваве обговорення теми студентами та лектором.

23.10.2013
Vita
2061
остання редакція 23.10.2013
23