Київський національний торговельно-економічний університет цього року вже традиційно виступив партнером Національного фестивалю соціальної реклами (НФСР), організатори якого є Спілка рекламістів України та Державний центр зайнятості Мінсоцполітики Україн
Загальна інформація
З метою розвитку
національної економіки, конкурентоспроможності інноваційного
потенціалу суспільства, обміну досвідом з управління інноваціями
для вдалої реалізації проектів 21 грудня 2010 р. на базі Київського
національного торговельно-економічного університету Міжнародною
компанією Global Management Challenge був проведений фінал
Всеукраїнського конкурсу "Інноваційний прорив 2010".
Результати Всеукраїнського конкурсу будуть розміщенні на сайті
http://www.ukrinnovation.com на початку 2011 р.
Hачальник науково-дослідної частини Мельниченко С. В.