logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Зустріч із фахівцями проєкту «METRO Youth Weeks» – крок до розвитку професіоналізму

Загальна інформація

Дистанційне навчання не стало на заваді традиційних зустрічей студентів із практиками та фахівцями своєї справи, а застосування інформаційних технологій – навпаки, дозволило змінити їх формат.

З 3 по 17 лютого 2021 р. щосереди студенти 2 курсу ФТМ 10-14 груп у рамках вивчення дисципліни «Категорійний менеджмент» та студенти 1 курсу ФЕМП 13, 16 гр. у рамках вивчення дисципліни «Теорія організації» разом із доцентом кафедри менеджменту Юлією Білявською брали активну участь у вебінарах зі спікерами «METRO Youth Weeks» від компанії UGEN.

У рамках реалізації проєкту перша зустріч відбулася 3 лютого 2021 р. з категорійною менеджеркою Анастасією Герасименко. Під час бесіди студенти дізналися: про роботу такого фахівця, який ухвалює рішення замість споживача щодо покупок у магазині; про особливості категорійного менеджменту як нової філософії управління; про навички, які потрібно розвивати майбутнім професіоналам, якщо вони прагнуть працювати на посаді категорійного менеджера.

Другим спікером, з яким мали змогу поспілкуватися студенти в рамках «METRO Youth Weeks» 10 лютого 2021 р., був Христіан Гнатчук – директор торговельного центру METRO у м.Тернопіль. Під час інтерактивного вебінару він розкрив особливості своєї професії; дав відповідь на головне питання: «Директор керує чи направляє?»; поділився власною історією успіху від касира до директора; розповів про психологію роботи у великих колективах та відповідальність 24/7; довів, що робота – це кайф, і це може бути реальністю!

Гостем кінцевого вебінару проєкту «METRO Youth Weeks» став 17 лютого 2021 р. Денис Колесніков – менеджер з розвитку продажів професійним клієнтам. Студентам цікаво будо дізнатися про відмінності у функціях менеджера з продажів та керівника відділу продажів; вимоги до особистісних рис, про кар’єрні перспективи та клієнтів менеджера з продажів, про відмінності між B2B і B2C і HoReCa тощо. Інтерактивні методи під час вебінарів дозволили студентам взяти участь в опитуваннях від фахівців та мінітренінгах.

Студенти залишилися в захваті від знайомства зі спікерами, зрозуміли, що під час навчання в університеті доречно вчитися працювати за обраною професійною програмою, а масштаби бізнесу METRO відкривають для кожного співробітника неосяжні можливості для професійного розвитку.

Практичні заняття такого формату були досить цікавими, інформативними та корисними для студентів. Учасники вебінарів висловлюють щиру подяку спікерам, організаторам та операційному директору компанії UGEN Марині Джулай за цікаву інформацію та корисні поради щодо розвитку майбутніх навичок, що є основою для успішної реалізації кар’єри!

16.02.2021
433884
3143
остання редакція 20.07.2021
43630